ניקיון לאחר שיפוץ בקרית אתא

ניקיון לאחר שיפוץ בחיפה

ניקיון לאחר שיפוץ בקרית אתא

 

ניקוי דירה לאחר הבנייה מבוצעת על ידי ״אדר״ חברת ניקיון בקרית אתא התאם אישית את השירותים שלך והתמקד בהעברה, לא בניקיון התקשרו אלינו 054-258-1898.

 

אם סיימתם לאחרונה לשפץ ולעצב מחדש את ביתכם, בהחלט הבנתם שנשארו אבק ופסולת כבדים/עדינים ברחבי האזור החדש. כאשר פרויקט הביתי הושלם, הרבה אבק אמור להופיע וכאן אנו ניכנסים לתמונה כדי להבטיח לכם שירות ניקיון מקצועי ומומלץ שיתן לכם שקט של ניקיון והתחלה חדשה בביתכם החדש אנו בקיאים בשירותי ניקיון לאחר הבנייה.

 

״אדר״ חברת ניקיון לאחר שיפוץ בקרית אתא יהפוך את הנכס שהוקם מחדש מאובק לאזור נקי ונוצץ אחרי הכל, אם כבר ביליתם זמן רב בשיפוץ אזור הבית, יתכן שלא תרצו להקדיש זמן רב יותר לניקויו או שזה יתיש אתכם ולא תרצו להתעסק בזה.

תן ל ״אדר״ חברת ניקיון לאחר שיפוץ בקרית אתא לעזור לך!

 

אנו מספקים ניקיון בתים ומשרדים לאחר שיפוץ ולפני כניסה כבר שנים ומיומנים היטב בסוג הניקיון המיוחד והכרוך בשירות זה האזור החדש ששופץ יקבל את תשומת הלב הבאה: חברת ניקיון לאחר שיפוץ

  • הסרת צבע וחומרי שיפוץ
  • ניקוי מלא של שיפוץ אמבטיה
  • ניקוי אוורור
  • ניקוי מטבח בעקבות ריצוף טרי
  • ניקוי מכשירים (כיריים, מקרר, מיקרוגל, מדיח כלים, מכונת קפה וטוסטר)
  • ניקוי אשפה וסילוק
  • קירות וניקוי פנלים
  • ניקוי ארונות מבפנים ומבחוץ
  • דלתות, מסגרות, מתגי תאורה וניקוי ידיות
  • מראות, דלתות זכוכית
  • אמבטיה, מקלחון חיטוי מלא
  • אסלה מחוטאת מבפנים ומבחוץ
  • ניקוי לאחר שיפוץ המותאם אישית לצרכים שלך
  • ניגוב כל המשטחים באמצעות נוזלי ניקוי שלא יפגעו בצבע טרי

מקרה לדוגמא

הנכס של אחד מלקוחותינו עבר שיפוץ מאסיבי. לאחר השלמתו היה הבית מכוסה אבק ופסולת מפינה לפינה. החל מתרסיסי צבע עד לכלוך, אריזות של כלל המוצרים החדשים בבית, פסולת של שבבי עץ , אריחים, זכוכית וחלקיקי אבק אחרים שחדרו לכל חלק בביתם שהושלם לאחרונה. המשפחה לא הצליחה לנהל את היקף הניקוי הנדרש בכוחות עצמם, ולכן גייסו אותנו לעזרה. צוות המנקים המתמחים לניקיון אחר שיפוץ שלנו, פינה את כל הנקודות של פסולת ואבק, והבטיח שהבית שלהם ייראה חדש לגמרי ומוכן למעבר חזרה. קריאות הפליאה והתודות לצוות שלנו היו עצומות ונהדרות – הם אלה שגורמות לנו לקום כל בוקר מחדש לצאת ולעבוד בעבודה שאנו אוהבים, ולשרת לקוחות מגוונים מכל מגזר ומקום בארץ.

"חברת ניקיון לאחר שיפוץ" ידועה גם בשמות נוספים רבים כמו : ניקוי לפני כניסה לבית, ניקיון לאחר בנייה, ניקיון דירה שכורה, ניקיון יסודי אחרי שיפוץ, חברות ניקיון, ובתים אחרי שיפוץ, ניקיון אחרי שיפוץ בחיפה, ניקיון בתים בחיפה, פוליש בחיפה, פוליש לרצפה בחיפה, צור קשר.

בין אם אתם מחפשים כל אחד מאלו, ואתם רוצים שהעבודה תתבצע נכון – ללא קשר לגודל השיפוץ או סוג הנכס, צרו איתנו קשר טלפוני עכשיו, ואנו נפתור לך את כל מבוקשך. לחברת ניקיון להב יש צוות עובדים מיומנים ואמינים שיש להם סבלנות, ניסיון ותשומת לב לפרטים הנדרשים לטיפול בכל ניקוי שלאחר שיפוץ כלשהוא. אנו מאורגנים היטב, זריזים וגמישים ומצוידים בכל הציוד, המוצרים והידע הדרושים בכדי לגרום לבית שלכם להאיר שוב תוך זמן קצר.

 

שום עבודה אינה זהה, כל בית ודירה שונה מהאחר במבנה, בסוג ואופי הניקיון. התקשרו אלינו ללא התחייבות וקבעו פגישה לפני כל מעבר דירה, בה נתאים לכם פיתרון ניקוי מקצועי שיתאים לצרכים ולתקציב שלכם בדיוק.

אודותינו

אנו כאן בכדי להפוך את הבית או המשרד שלכם למקום נקי ושמח שתמיד רציתם שיהיה. אנחנו חברת ניקיון המנוהלת כמשפחה עם סטנדרטים גבוהים של מטרות ויעדים שיעלו על הציפיות שלכם.

אנו חברה לניקיון אחרי שיפוץ המדורגים הכי גבוה בקרית אתא ואיזור הצפון. אמינים במיוחד, ידידותיים, ומעל הכל – מעולה בניקיון – המיועד ליחידים ומשפחות שרוצות עבודת ניקיון מדהימה שנעשית בזמן, בכל פעם, ובמחיר שהם יכולים להרשות לעצמם.

חברת ניקיון להב מציעה תפריט שירותים מלא המיועד להפוך את הבית, המשרד או הנכסים האחרים שלך למנצנץ בשלמות. בין אם מדובר בחידוש של הבית, סיום של חוזה שכירות או נקיון רגיל שאתה צריך, צוות המומחים שלנו- בשילוב של חומרי ניקוי בעלי שם ידהימו אתכם במה שהם מסוגלים להשיג בביתכם. אנו מחויבים לשביעות רצונכם ויצרנו תוצאות מדהימות לבעלי בתים, בעלי אדמות, מנהלי נכסים ועסקים בכל רחבי הארץ.

מכיוון שאנו מציעים אחריות של 100% שביעות רצון , אתה יכול להיות סמוך ובטוח שאנחנו תמיד עומדים בהבטחות שלנו!

יש לנו ביקורות מירביות באינטרנט ודירוג גבוה מלקוחות שקיבלו את השירותים שלנו, אהבו את מה שאנו ביצענו עבורם והמליצו לאחרים להישתמש בשירותים שלנו. נשמח להזדמנות להרשים גם  אותך!

בסופו של דבר, הנכס החדש שלכם ינוקה ביסודיות עד שייראה יפה חדש ונוצץ

אם הצוות שלנו מבחין בבעיות באיכות הבנייה או מוצא אזורים הזקוקים לתשומת לב מיוחדת בבנייה, אנו נביא זאת לידיעתך אנו יכולים גם להמליץ ​​על מומחים שיעזרו לך עוד יותר אם רק ביליתם זמן רב בשיפוץ הבית, הדבר האחרון שתרצו לעשות הוא להתחיל לנקות את הבלגן שנשאר מאחורי שיפוץ הבית ניקיון ופוליש של ״אדר״ מספק שירותי ניקיון לאחר שיפוץ .

אנחנו עושים הרבה יותר מאשר רק לנגב את הרצפה

״אדר״ חברת ניקיון מציעה שירותי ניקיון ידידותיים, יעילים ואמינים, ניקוי מסחרי ופועל עם ציוד ניקוי מודרני וקל משקל ומשתמש ב פתרונות ניקוי ירוקים ויעילים שלא יפגעו באזורים צבועים ומעוצבים מחדש. עבודות ניקיון לאחר שיפוץ או בנייה דורשות טיפול ניקיון מיוחד נוסף ש-  ״אדר״ חברת ניקיון וניקוי מסחרי יכול לספק כדי להציץ אל הניצוץ והברק של ביתך בקרית אתא והקריות.

שירותי ניקיון אמינים במחירים סבירים עבור בתים בקרית אתא צרו קשר לקבלת הערכה בחינם וייעוץ לניקיון ללא התחייבות באמצעות התקשרות 054-258-1898.

 

שירותי ניקיון בקרית אתא והקריות

 

ניקיון לאחר שיפוץ בקרית אתא מספק ניקוי מעברים או מעבר יעיל ואיכותי במחירים נוחים, צוות הניקיון המיומן שלנו יעזוב את ביתכם הישן במצב מעולה ויבטיח כי הבית החדש שלך מוכן – כל שעליכם לעשות הוא לפרוק! הבחירה הראשונה של מנהלי נכסים וחברות נדל"ן, ״אדר״ חברת ניקיון מספקת ניקיון עמוק, חיטוי ונפטרת מאי סדר בכל חדר בבית הישן או החדש שלך.

 

ניקוי מלא של כל אזורי המגורים כולל מרתף, אולמות משחקים וחדר כביסה.

 

בין אם אתם עוברים לגור בבית קרקע, דירה, פנטהאוז, או משרד, ״אדר״ חברת ניקיון מומלצת בקרית אתא מספקת חבילות ניקיון שיכולות לכלול ניקוי פנים מאוכלס או  ניקוי פנים ריק.

התקשר ל ״אדר״ ניקיון לאחר שיפוץ בקרית אתא חברת ניקיון שלך להתחלה חדשה בדרך שלך. 054-258-1898

 

שירותי הניקיון שלנו בקרית אתא והקריות מכסים את המצבים הבאים:

* עוברים לבית חדש

* עוברים מבית ישן

* ניקיון בית לפני מכירה

* בעלי בית המנקים מגורים לדיירים חדשים

 

תן ל״אדר״ חברת ניקיון להתמודד עם בית ישן/חדש!

 

לא משנה באיזה סיטואציה אתם נמצאים, אם מישהו עובר מבית מגורים תמיד יהיה אבק, לכלוך כתמי שמן במטבח, ניקוי רובה, ניקוי והרחקת צואת יונים ועוד ועוד ועוד לאורך כל הדרך, מכל סיבה שתצטרך לנקות את הנכס, אנו יכולים לעזור לך אנו מציעים גם שירותי ניקיון לפני מעבר.

אם יש לך שאלות, התקשר אלינו, נשמח לשמוע ממך. אם תרצה לשלוח לנו דוא"ל, אל תהסס למלא את הטופס בדף יצירת הקשר ונחזור אליך בקרוב.

ניקיון לאחר שיפוץ בקרית אתא