חיפה חברת ניקיון

חיפה חברת ניקיון

חיפה חברת ניקיון

 

״אדר״ חברת ניקיון מקצועית הדואגת לכל צרכיך!

 ניקיון אחרי שיפוץ בחיפה – מקצועיות מעל הכל התקשר אלינו למספר 054-258-1898

 

״אדר״ חברת ניקיון בחיפה הוא שם מהימן בניקיון תעשייתי וביתי. לקוחות המחפשים שירותי ניקיון מקצועיים לבנייני משרדים וגם לבתים פרטיים השתמשו בשירותים המסופקים על ידי הצוות המיומן של ״אדר״ חברת ניקיון אנו מציעים שירותי מעבר ויציאה על מנת לוודא שהמשרד או הבית במצב ללא רבב לפני ששוכר מתחיל או מסיים את זמנם במקום. מבנים או מגורים הדורשים ניקיון לפני מעבר דירה ונמכרים או מושכרים למשתכן חדש דורשים לרוב ניקיון מקצועי על מנת להשיג את העסקה הטובה ביותר בשוק. שירותי הניקיון המוצעים על ידי ״אדר״ חברת ניקיון בחיפה תבטיח כי כל היבט בתהליך הניקיון מטופל על ידי צוות מיומן מאוד, שיש לו ניסיון של שנים בתחום האחזקות והניקיון.

 

ניקוי מעבר:

כאשר דייר יוצא מחלל ביתי או משרדי יש לעיתים קרובות פיקוח על הניקיון אשר אינם רצויים עבור הדייר החדש. ניקוי יסודי בעת המעבר יבטיח כי הבית נקי ומוכן לריהוט באופן הרצוי על ידי הדיירים הנכנסים. חברה המעוניינת לשדרג למיקום מקצועי יותר עשויה לדרוש גם ניקיון מעבר מקצועי כדי לוודא ששטח המשרדים החדש מתאים לניהול עסקים הן עבור העובדים והן עבור הלקוחות. ניקוי מסוג זה מסייע לשמור על עובדים בריאים על ידי מתן מקום עבודה נקי ובריא עבורם. עובדים שחולים בגלל סביבת עבודה לא נקייה גורמים לחברה פחות יצרנית. ניתן להימנע מכך על ידי שירותי ניקיון מעבר מקצועיים הניתנים על ידי חיפה חברת ניקיון.

 

ניקיון לפני כניסה לבית בחיפה: חיפה חברת ניקיון

ככל שמתקרב הזמן לעבור מבניין ביתי או משרדי, חשוב להיערך לקראת ההעברה על ידי כך לוודא שהאזור נקי ומוכן לתושב הבא. עם הניקוי החוצה מנקים כל סנטימטר בחלל באופן מקצועי על מנת לספק תחושה חדשה לגמרי למשתכן הבא. ביצוע ניקיון ביתי מקצועי לפני הצגתו בפני קונים פוטנציאליים יכול לעזור בהעלאת המחיר שהם מוכנים לשלם עבורו. צוות ניקיון מקצועי יכול לגרום לבית להרגיש חדש יותר מ- 5-10 שנים ולאפשר מכירתו תמורת הערך הנתפס.

ניקיון בניין משרדים לפני מעבר דירה יכול לסייע להבטיח כי כל התחייבויות חוזיות מתקיימות באשר לתקני החלל בעת שינוי מקום. ניקוי שטח שכור לפני החלפת דיירים יכול לסייע בהקלת המעבר הן לבעלי הבניין והן לחברה. חיפה חברת ניקיון מספקת שירותי ניקיון מעברים ומעבר באזור חיפה. אם אתם מחפשים חברה לנקות באופן מקצועי את שטחי הבית או המשרד אליהם אתם עוברים או מחוצה לה, צרו קשר לקבלת הצעת מחיר. כל הניקיון מבוצע על ידי הצוות המנוסה שלנו בכדי להעניק לכם את שירות הניקיון היעיל ביותר. היתרונות של ניקוי בית או בניין לפני המעבר לתוכו או ממנו הם ברורים אז צרו איתנו קשר עוד היום בכדי להביא תחושה חדשה לגמרי לכל חלל.

 ניקיון אחרי שיפוץחברת ניקיון אחרי שיפוץ – מקצועיות מעל הכל – חיפה חברת ניקיון

 

״אדר״ חברת ניקיון בחיפה מספקת שירותי ניקיון והחוצה מקצועיים של שירותי ניקיון באזור חיפה והצפון הכוללים: כרמל, נהריה, עכו, קרית ים, קרית חיים, קרית ביאליק, צפון, כרמיאל, קרית שמונה, טבריה, ורדיה חיפה,  כרמל צרפתי, כרמליה, כרמל דניה, סביוני הכרמל, טירת הכרמל, זיכרון יעקב, קרית טבעון, כפר יהושע, רמת ישי, קרית אתא, עתלית, נשר, רגבה, שבי ציון, מעלות, שלומי, עפולה, יוקנעם עילית, יוקנעם וטבריה. רק נזכיר אם אתה לא רואה את האזור שלך? התקשר אלינו ויידע אותנו היכן אתה נמצא.

 

עם הנכם בבעלותכם או שוכרים דירה באזורים חיפה, קריות, בכרמל, בנהריה, בעכו, בקרית ים, בקרית חיים, בקרית ביאליק, ובצפון, אז תנו ל״אדר״ חברת ניקיון בחיפה לעזור לכם לשמור על בית נקי, חסר כתמים. בין אם אתה זקוק לניקיון קבוע, או שאתה צריך להתכונן לבדיקה בשכירות, אנו יכולים לסייע במהירות וביעילות בכל פעם. התקשר אלינו למספר (054-258-1898) כדי להתחיל היום.

 

ניקיון אחרי שיפוץ – חיפה חברת ניקיון

אם אתה מתכנן לבצע שיפוצים, עיצוב מחדש או תיקונים בביתך או בעסק שלך, סביר להניח שאתה לא מצפה לנקות בעצמך את הפסולת שלאחר הבנייה. אחרי כל העבודה הקשה שלך, מדוע לא להשאיר את הניקיון למקצוענים? צוות הניקיון שלנו מוכשר, מקצועי, מנוסה שנים רבות , בעל משמעת קפדנית ודיקנית אשר תותיר את המטבח היקר שלכם, המשרד או חדר השינה המשופץ שלכם ללא רבב!

לצוותים שלנו ציוד, כלים ומוצרים ברמה מקצועית בכדי לבצע את העבודה בצורה נכונה, יעילה ומושלמת. יש לנו ניסיון בעבודה עם קבלנים, תושבים פרטיים ומנהלי נכסים ברחבי הארץ בפרויקטים של ניקוי לאחר שיפוץ או בנייה, ואתם יכולים לסמוך עלינו שנדאג שהבית או העסק שלכם ייראו הרבה יותר טוב מבעבר.

מדוע לבחור בנו?

 

* אנו זמינים לעבודה אצלך תוך 24 שעות .

  • מתמחרים את הניקיון שלנו לפני תחילת העבודה, ללא עמלות נסתרות או הפתעה בחיוב.

* אנו עובדים על פי לוח הזמנים וצרכיך האישיים, בהתאם להוראותייך הבילעדיות.

  • שירותי הניקיון שלנו יחסכו לך זמן, כסף ולחץ מיותר.

* המוצרים שלנו ידידותיים לסביבה ובעלי תו תקן מחמיר ובטוחים לאנשים וחיות מחמד.

  • השירותים שלנו מבטיחים שביעות רצון של 100%, או שננקה את הנכס עד לאישור שלך.

* צוותי השירות האמינים שלנו מנוסים, מיקצועים ומוכשרים להציע לך את חווית הלקוח הטובה ביותר האפשרית בכל פעם.
ניקיון אחרי שיפוץ

חברת ניקיון אדר – הבחירה שלך לחיפה חברת ניקיון.

ניקיון אחרי שיפוץ, או אחר בנייה הינו עבודה קשה ומתישה לביצוע! אנו גאים במה שאנחנו עושים ולא נעצור עד שהעבודה תיעשה לשביעות רצונכם. קירצוף רצפות, שאיבת אבק – רטוב או יבש, פסולת ופינוי פסולת, ניקוי זכוכית והסרת תוויות, ניגוב והברקה של כל הארונות, אנו עושים את הכל.

אז אחרי השיפוץ הבא שלך , תהיה בטוח שנבצע עבורך את הניקיון שדרוש!

כאשר השוכר או בעל הנכס צריך לעבור או לחזור לגור לאחר השיפוץ, אין לו ברירה וחייב לנקות את הבית המלוכלך על מנת שיהיה לו נעים וכיף להיכנס למרחב הפרטי האישי שלו.  הנכס מלוכלך כעט , ואין מנוס מלנקות כל פינה ואביזר בבית, מכיוון שאתה צריך לנקות קודם לפני שאתה אפילו יכול להתחיל להניח את חפציך על המדפים או בארונות.

רוב האנשים שעליהם לבצע ניקיון לאחר שיפוץ, כבר הוציאו אינספור שעות של אנרגיה רבה, והשקיעו את כל מרצם בתיכנון וביצוע השיפוץ עם כל המטלות והמשימות שנובעות מכך.

עלייך לסמוך על האנשים הנכונים שיעשו עבורך את הניקיון. זה עניין חשוב לשים את אמונך בגוף שיעשה את המטלה על הצד הטוב ביותר, שלא יפגע ברהיטים של הבית, ברצפה החדשה, או כל חפץ נוי בעל ערך. אתה זקוק לחברה שתוכל לבצע את העבודה היטב ולעשות זאת נכון ומדויק בכל פעם. מהגעה בזמן, ועד לשימוש בחומרי ניקוי ירוקים וידידותיים לסביבה , חברת ניקיון מקצועית כמו שלנו – חברת ניקיון אדר – היא  הבחירה הבלעדית לניקיון אחרי שיפוץ.

 

פוליש בחיפה – עבודות ליטוש – סתימת חורים עם דבק שיש – הברקה קריסטלית

ניקיון אחרי שיפוץ כולל :

כחלק משירותי הניקיון שלנו נעניק טיפול מעמיק ויסודי בכל המקומות ופינות הדירה אשר בדרך כלל מוזנחים ולא מטופלים על ידי חברת ניקיון לא מקצועית , מקומות שיש בהם לכלוך פסולת וזיהום , ויש להתאמץ בכדי לנקות אותם ולהגיע אליהם, כגון :

מדפים פנימיים ותחתונים , מגירות ניסתרות, מעל הארון, קירצוף משטח השיש, הכיור והברזים ישופשפו וינוקו כל שאריות האבנית.   מאחורי ומתחת מכשירי החשמל , מתחת לכיור במטבח ובשירותים, תחתית תנורים ומדיחי כלים, סביב המקרר וניקוי אטמים המקיפים אותו. כל חלונות ותריסי הבית, אדני חלונות, רשתות ומסילות החלון , על מאווררי תקרה וגופי תאורה , נסיר את אבק המזנונים והשידות, דלתות הבית והמשקופים, ידיות וצירים יוברקו ויוחזר להם הברק. רצפות הבית יעברו שטיפת קירצוץ במכונה ושטיפה בשמפו רצפות ייעודי. מקלחות, חדרי הרחצה והנוחות  יעברו ניקיון כללי הכולל הברקה של האריחים, קירצוף של האסלה וסביבתה, ברזים וכלי הסניטריה יחודשו, והמראות והזכוכיות ינוקו עם מבריק ייעודי בכל הבית.

אנו מספקים שירותי ניקיון בחיפה ואיזור הצפון,  כולל כל מרכז הארץ וגוש דן. שירותי הניקיון אחרי שיפוץ שלנו כוללים :

חדרי שינה, חדרי אמבטיה, מטבחים, תנורים ומקררים, ניקוי רצפות, סלונים, חדרי אוכל, חדרי כביסה ושירותים, מקלחות וחדרי רחצה, מחסנים ומקלטים ועוד. אנו יכולים להתאים לך את שירות הניקיון למגורים שלנו, כדי לענות על צרכי הבית והמשפחה שלך. כשאתה מזמין ניקוי בתים עם חברת ניקיון אדר, אתה יכול להיות סמוך ובטוח בידיעה שהבית שלך בידיים מקצועייות וטובות.

ניקיון ידידותי לסביבה 

בחברת ניקיון אדר אנו יודעים כמה חשוב לוודא שהאוויר שמשפחתכם נושמת יהיה בטוח. בזמן שכל הסטנדרטים שלנו נשמרים במהלך שירותי הניקיון על ידי המוצרים הטובים ביותר, אשר מציעים מוצרי ניקוי וטכניקות ידידותיים לסביבה לטובת הסובלים מאלרגיות, מערכות חיסון רגישות או שיקולים מיוחדים אחרים.

כשאתה מזמין את שירותי הניקיון שלך, או לפני שנגיע, הקפד לשאול אותנו לגבי מוצרי הניקיון והציוד הספציפיים האישיים הללו . מוצרי ניקוי אלו תואמים את כל תקנות הבריאות המקומיות,את התקניים המחמירים ביותר, וללא חומרים מסרטנים או היכולים לפגוע במערכת הבריאות של האדם, וכל זאת כדי להועיל לך או לבני משפחתך.

שירותי ניקיון לנכס עם חיות מחמד.

חברת ניקיון אדר אוהבת חיות מחמד ורוצה לעזור להפוך את ביקורי הניקיון שלנו לחוויה חיובית גם עבור בני משפחתך הפרוותיים! המוצרים הטבעיים בהם אנו משתמשים לניקוי הבית שלכם בטוחים עבורכם, משפחתכם וחיות המחמד שלכם. אנו מתייחסים בכובד ראש לבעלי החיים שלך בזמן ניקוי הבית שלך, ומבטיחים כי לחיית המחמד שלך יהיה נוח ובטוח במהלך כל הניקוי ולאחריו.

שירותי ניקיון מיוחדים – רק תשאל חברת ניקיון מומלצת בחיפה – חיפה חברת ניקיון

שירותי בקשה מיוחדים וניקיון עמוק ומנצנץ.

אנו מעונינים ומוכנים לעשות שלל מיני שירותים נוספים מעבר לניקוי הרגיל של הבית. אם אתה יכול לחלום את זה, נבצע לך את זה. להלן כמה מהבקשות המיוחדות שאנו מקבלים מלקוחותינו:

 

  • ניקוי עמוק למקרר

נסיר את כל העקבות האחרונים של נוזלים, פירורים וחלקיקי מזון, נחליף את כל המגירות והמדפים ונארגן את כל פריטי המזון שהסרנו בתחילת הניקוי שלנו.

  • ניקוי תנורים מקצועי

אנו ננקה את חלון התנור גופי החימום והמגשים הפנימיים, ונסיר את משקעי הפחמן והשומנים העקשניים.

  • ניקוי מרפסת ורצפות יסודי

חברת ניקיון אחרי שיפוץ "אדר" תקרצץ ותפלש את המרפסת  שלך, תחזיר לך קירות נטול קורי עכביש וחרקים מתים בזמן לעונת הקיץ, ותכין את המרפסת למסיבות יום הולדת שאתה עורך אצלך! כל הוראת ניקוי מיוחדת או מוצרים שאיננו יכולים להשתמש בהם על המשטחים, אנא ידע אותנו, רקתבקש – ואנו נבצע את ההוראות.

  • ניקוי גגות

ניקוי גגות הוא התוספת המושלמת לשירות הניקיון הרגיל שלך. חברי הצוות שלנו מקפידים מאוד על גגות מלוכלים מצואת יונים ומפגעים חיצוניים של מזג אווירבמידת הצורך נישתמש במכונת קיטור ואדים על מנת להסיר את המפגעים, נעבוד בצורה מקצועית וזהירה – כי זה מה שאנו יודעים לעשות, ועושים זאת בצורה טובה ביותר.

ניקיון אחרי שיפוץ אדר – כל עבודות הבית במקום אחד. 

אנו מעניקים תשומת לב לפרטים הקטנים כדי להבטיח כי הבית או הנכס שלכם במצב מושלם עם סיום עבודתנו. כשאתה סומך על חברי הצוות שלנו לנקות את שאריות הבנייה והשיפוץ – אתה מבטיח לעצמך פרויקט נקי, יפה וגמור!  אחת ההטבות הייחודיות לעבודה עם חברת ניקיון אחרי שיפוץ אדר, היא שיש לנו את הניסיון הדרוש כדי להבטיח את שביעות רצונכם. הבעלים עובד כמעט 20 שנה בענף הניקיון, ניסיון וותק שהעניק לו את הידע ולכל חבר צוות שעובד בחברה מאז שהתחילה בשנת 1999.

* רשימת הניקוי שלנו לאחר הבנייה כוללת:

* כל החלונות בפנים ובחוץ, כולל הסרת מדבקות ותוויות, כתמים וסימני צבעים .

* כל הדלתות, פסי החלונות, אדנים ומסילות, ידיות דלתות, מסגרות דלתות, מתגי תאורה.

* שאיבת אבק כללית ושל הבדים והספות,  קירצוף על כל משטחי הרצפה הקשים.

* מבפנים ומבחוץ – ארונות, מדפים, צירים ומעקות.

* משטחי שולחן, מראות וכיורים.

* הסרה ופינוי כל פסולת מרחבי הדירה.

* קמינים, מכשירי חשמל וגופי תאורה.

* אריחי קיר, אמבטיות וגופי אמבטיה.

* איבוק וניגוב כל משטחי המדפים והמסגרות.

* ניקוי פנימי של כל מכשירי החשמל (כיריים, תנור, מקרר, מיקרוגל, מדיח כלים).

* אבק וניגוב את כל המכשירים הקטנים (טוסטר, מכונת קפה).

* ניקוי וחיטוי כיורים, אמבטיות וקירות מקלחת , שירותים וסביבת האסלה.

* קירצוף את כל הקירות, רצפות אריחים , ניגוב הזכוכייות הפנימייות וחיצונייות.

לסיכום.

ניקוי לאחר בנייה דורש טכניקות, ציוד וידע שונים בכדי להיות מסוגלים להצליח. יש לנו ניסיון של כמעט שני עשורים בניקיון הכל, החל מבנייה חדשה, שיפוצים, חנויות מסחריות, בתי ספר, וכל מה שביניהם! יצרנו יחסי עבודה הדדיים עם מאות חברות בנייה ואנשים פרטיים בישראל ורבים אחרים בכדי לענות לדרישות שלהם ולהעניק להם את הפיתרון המושלם.

אם יש לך שאלות בנוגע לניקיון אחרי שיפוץ, תחזוקת נכסים או שירותי ניקיון מיוחדים אחרים שאנו מציעים, התקשר אלינו ונשמח לספק לך הצעת מחיר ללא תשלום והתחיבות. אנו זמינים למתן שירות מיידי על בסיס שישה ימים בשבוע, וניתן להגיע אלינו על ידי פנייה ישירה למשרדנו בטלפון או מילוי טופס צור הקשר באתר האינטרנט שלנו.