ניקוי צואת יונים

ניקוי צואת יונים בחיפה

ניקוי צואת יונים

אם אתם מחפשים שירותי ניקיון מעולים ותוצאות מדהימות, הגעתם למקום הנכון! אנו שואפים להרוויח את נאמנות לקוחותינו באמצעות עבודה קשה, תמחור הוגן ושביעות רצון לקוחות מעל הממוצע.

 

חברת ניקיון חיפה, אנו מתמחים בשירותי ניקיון צואת יונים למגורים ומסחר בחיפה והצפון. (מרפסת מלוכלכת, בעיית יונים, אין בעיה אנחנו עושים את זה)

ניקוי לשלשת יונים, ניקוי לשלשת של יונים, ניקוי לשלשת ממרפסת שירות, לשלשת ציפורים ניקיון, לשלשת יונים במרפסת שירות, חיטוי לשלשת יונים, חיטוי לשלשת של יונים, ניקוי צואת יונים, ניקוי צואה של יונים, פינוי צואת יונים, פינוי צואה של יונים, חיטוי צואת יונים, חיטוי צואה של יונים, צואת יונים במרפסת שירות, פינוי לשלשת יונים, ניקוי קקי של יונים, ניקוי לכלוך של יונים, ניקוי מסתור כביסה, חיטוי מסתור כביסה, ניקוי צואת יונים במרפסת, ניקוי צואת יונים על המזגן, הרחקת יונים וניקוי, דרכים לביצוע ניקוי צואת יונים, הדברת קרציוני יונים, ניקיון מסתור כביסה, ניקוי מרפסת שירות

ניקוי צואת יונים

אנו צוות מומחים במתן שירותים באיכות גבוהה לעסקים למגורים ומסחר באזור חיפה והצפון, בשיעור תחרותי מאוד.

אז התקשרו עכשיו לקבלת❄️ הערכה בחינם 053-3945678

 

אנו מספקים באופן יעיל תוצאות אמינות ומתמשכות בכל פעם, שכן אנו לוקחים את האחריות לדאוג לבית / עסק שלך. אנו מבטיחים את עבודתנו ועומדים מאחורי ההבטחות שלנו. אנו מתחייבים למחירים הזול שלנו יותר מחברות אחרות. אנו מקיימים קשרים עם לקוחותינו לאורך זמן באמצעות תקשורת, הגינות, אמינות ועבודה איכותית.

חברת ניקיון חיפה מספקת שירותי ניקוי צואת יונים בהתאמה אישית לחד פעמי. אתה בוחר מה תרצה שנעשה ואנחנו דואגים להמשך.

ניקוי לשלשת יונים

השירותים שאנו מציעים השירותים שאנו מתמחים בהם הם:

שירות ניקוי מרפסת

מרפסת יכולה להיות מקום מפלט – בריחה שקטה בה תוכלו ליהנות מהנוף ולקלוח אוויר צח. למרבה הצער,המרפסת יכולה להוות גם מקלט לנשירת אבק ועופות. לפיכך, ממש כמו פנים ביתכם, יש לנקות את המרפסת באופן קבוע. בעזרת ניקוי יסודי, המרפסת שלכם יכולה להיות שוב מקור לנחמה ולא להחמרה.

אנו מתמחים בניקוי מרפסות דירה ומרפסות דירות, כך שתוכלו להיות בטוחים בידיעה כי מולטי שרותים ישתמשו בשיטה הטובה ביותר כדי להתמודד עם המצב מבלי לפגוע בנכס שלכם או לשבור את חוק העזר של שכבות הבית שלכם.

 

 

פתרון של בעיות יונים במרפסות יכול להיות די קשה מכיוון שמדובר לעתים קרובות כל כך בקהילה. כאשר אנשים מעטים מאכילים את הציפורים בנכס או ממרפסות, אז הציפורים נוטות להישאר באזור, ומתחילות להקים אתרי קינון במרפסות.

 

התקנת רשת למסתור כביסה – רשת נגד יונים

 

ניקוי מסתור כביסה

לנסות לנקות את זה בעצמך זה לא רעיון טוב, אתה עלול להיחשף לרעלן שנשמר אשר עלול לגרום למחלות קטלניות כמו היסטופלזמוזיס וקריפטוקוקוזיס ששניהם משפיעים על הריאות (זה לא בטוח לעשות בעצמך שאיש מקצוע יעשה זאת בשבילך)

שירותי ניקיון

יש מעל 60 מחלות שציפורים נושאות. אנו מצוידים במלוא הכלים וההגנה הנכונים כדי להבטיח את שלומכם של עצמכם, העובדים והמשפחה שלכם.

ברוב המקרים, ניקוי מרפסות הוא חובה לפני שתוכל להתחיל להתקין רשת. חיפה חברת ניקיון ינקו את אתר העבודה בבטחה וביעילות. העובדים שלנו מוסמכים ומנוסים בהתמודדות עם חומר רעיל.

 

השירותים שלנו כוללים ניקוי פנים ידני, חיטוי, פינוי פסולת וקנים. מרבית פסולת העופות, במיוחד פסולת יונים, היא רעילה ביותר ויש להשאיר את הניקיון לאנשי המקצוע. זה מבטיח שימוש מינימלי במים ומונע נגע רעיל במרפסות. הניקוי המהיר והיסודי שלנו יאפשר לכם לפתוח את דלתותיכם לסביבה נקייה ובטוחה שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנה!

שירותי ניקיון??

בעיות יונים – ניקוי וחיטוי

משמר היונים מציע ניקוי וחיטוי אזורי מרפסת יונים. ידועים כי יונים נושאים ומעבירים מספר מחלות כמו אורניתוזיס יונים, דלקת המוח, מחלת ניוקאסל, היסטופלזמוזיס, קריפטוקוקוס, טוקסופלזמוזיס, פסאודו-שחפת, פסיטקוזיס, ועוד עד שישים מחלות נוספות!

להלן תיאור קצר של כמה מהמחלות העיקריות הללו:

היסטופלזמוזיס חברת ניקיון

מחלה הנגרמת על ידי פטרייה, שגדלה בירידות יונים. הוא גדל גם באדמה ונמצא ברחבי העולם. אדם עלול לנשום חלק מהפטרייה שעלולה לגרום לזיהום.

קריפטוקוקוזיס

מחלה פטרייתית נוספת הקשורה לנשירת יונים.

פסיטקוזיס

מחלה חיידקית זו בבני אדם מאופיינת בעייפות, חום, כאבי ראש, פריחה, צמרמורות ולעיתים דלקת ריאות.

בקרת יונים של חיפה

כנראה שהבקרה היעילה ביותר היא הרחקה. אתה שולל אותם מהאזור. זו לפעמים הצעה לא קלה. גשרים ומבני-על אחרים מציעים אזורים בהם היונים נהנות להתגנב עליהן, ובהתאם לאופן בניית מבנים אלה, זה יכול להיות קשה, אם לא בלתי אפשרי, להחריג את היונים.

מחסומים פיזיים מורכבים מרשת ציפורים, בנויים מדפי חריץ המחטים אשר נועדו להרחיק את הציפורים מאזור הסביבה. הם עוזרים. עם זאת, הציפור תאסוף מקלות, עלים ושברים אחרים כדי לכסות את העמודים, ואם הם לא מתוחזקים, היונים יבקעו בחזרה. הרשת עוזרת גם כן, אך יש צורך להתקין את שתי השיטות, לתכנן את ה- SP וכיצד להציב התקנים אלה חשוב מאוד.

היונים ינצלו כל סדק או סדק ובוודאי ימצאו כל פגם במאמץ ההדרה המתוכנן היטב שלכם. למרות שהיונים אינן חכמות במיוחד, הן יצורים של הרגל וינסו לחזור לאותם מקומות כמו פעם.

שירותי בקרת ציפורים

דוקרני היונים הם אחד השירותים היעילים ביותר לפיקוח על ציפורים שמרחיקים את היונים-דוקרני הציפורים-שליטת הציפורים וציפורים גדולות יותר הרחק מאזורים מסוימים. האזורים הנפוצים ביותר הציפורים מוטות הם אדני חלונות, מדפים בגג, חוטי הידרו, מרזבים וגופי תאורה ושלט. דוקרני היונים דורשים התקנה מקצועית ליעילות מירבית.

בקרת ציפורים – רשת ציפורים

רשת יונים או רשת ציפור היא אחד הפתרונות היעילים והחסכוניים ביותר למיגור הציפורים מאותם אזורים לא רצויים. ניתן להתקין אותו במגוון צורות וגדלים וניתן להתאים אותו אישית לצרכים שלך. זה המתאים ביותר למרפסות, יחידות AC, פתחים גדולים, שלטי חנויות, מגדלי קירור, חופות ותקרות.

הסרת צואת יונים????

כולם, ובמיוחד אלה עם מרפסת, נאלצו להתמודד עם זה איפשהו במהלך חייהם: גללי יונים. עם עליית חשש ממחלות וירוסים שיכולים להיות מועברים דרך בעלי חיים, טוב לדעת עד כמה באמת יכולות להיות צואת יונים מסוכנות. האם גללי יונים מסוכנים לבני אדם? ואיך ניתן להסיר טיפות יונים בצורה בטוחה?

 

הסרה מקצועית, ניקוי???? וחיטוי של צואת ציפורים.

 

אנחנו לא מתכוונים לדברים עם מעיל סוכר, גללי העופות מלאים בחומרים מסוכנים. גללי הציפורים מלאים בפטריות, חיידקים, נגיפים וטפילים. היסטופלזמוזיס, אחד הפטריות השכיחות ביותר בגלישת יונים, הוא פטריה שיכולה לגרום למגוון של מחלות, החל מתסמינים מסוג פליטה קלה ועד דלקת ריאות, הפרעות במערכת הדם ואפילו מוות. Cryptococcus קיים גם בגלישת יונים, ומתמקד במיוחד בהתקפתו במערכת החיסון. פתוגנים אחרים הם כלמידיה, סלמונלה, קדחת התוכי ואפילו נגיף הנילוס המערבי ושפעת העופות.

 

יתר על כן, גללי הציפורים מלאים בכל מיני טפילים, כגון קרדית עופות, קרדית עוף, חרקי קן יונים, כינים נושכות, זבובי יונים, וחיפושיות שטיחים שבכל אחת מהן יש מערך מפגעים משלה. זה נכון גם כי גללי ציפור ישנים יותר יכולים להיות מסוכנים יותר מאשר טריים. רבים מהפתוגנים שנמצאים בירידות ציפורים מתפשטים באוויר. כאשר גללי היונים מתייבשים, הוא הופך לאבקתי, מה שמפריע להם (למשל על ידי ניסיון להסיר את השלשלות) יכול להפיל עננים מזיקים של אבק צואה, מלא נבגים פטרייתיים, חיידקים ומחוללי מחלה אחרים.

רשתות נגד יונים
רשתות נגד יונים

הסרת צואת יונים מקצועית?

הוצאת כמויות גדולות של צואת יונים אינה משימה שיש לזלזל בה. כאשר אנו מקבלים עבודות מסוג זה טכנאי הניקיון שלנו מכוסים בציוד מגן מלא לגוף, כפפות לטקס ומכני הנשמה מסוננות המסננות לפחות 95% מהחלקיקים הנישאים באוויר.

 

באופן טבעי אנחנו לא מתחילים את הניקיון כמו משוגעים בכך שאנחנו מרימים באופן אקראי גללי יונים או מפוצצים הכל במכונת לחץ גבוה. מכונת לחץ גבוה אגב אף פעם לא צריכה לשמש לסוגים אלו של עבודות בגלל הכמויות הגדולות של ענני אבק צואה שנוצרו על ידי מכונת לחץ. לצורך הניקוי אנו משתמשים בשיטה מיוחדת אשר (א) הורגת את כל הפתוגנים המסוכנים ו- (ב) לא נותנת להם שום סיכוי להתעופף באוויר.

 

השלב הראשון הוא תמיד "ניקוי בכמויות גדולות" שבמהלכו אנו מוציאים כמה שיותר מירידת היונים ביד ככל האפשר מבחינה אנושית. עם סיום הניקוי בכמויות גדולות אנו מתחילים לקרצף הכל היטב כדי שהכל ייראה שוב נקי. רק לאחר הניקיון נוכל לקבוע עד כמה נפגע החלל כתוצאה מצואת היונים. למרבה המזל הנזק הוא בדרך כלל מינימלי מאוד מכיוון שלשלת היונים אינם רטובים או חמצמצים (בניגוד לצואה מסוימת של אדם או חיה). במידת הצורך אנו תמיד יכולים לבחור לאטום חלקים מסוימים בחלל לקבלת תוצאה חזותית טובה יותר, או כנגד הריח במידת הצורך. לאחר הניקוי ועדיין קיים ריח לא נעים (שהוא נדיר ביותר) אנו תמיד יכולים לטפל באזור עם חומר כימי המסיר ריח. לאחר מכן, האזור צריך להיראות רענן ונקי, כמו ששום דבר לא קרה מלכתחילה.

 

שרותי החברה של ״אדר״ חברת ניקיון?                  

"חברת ניקיון בקריות" ידועה גם בשמות נוספים רבים כמו: ניקוי לפני כניסה לבית, ניקיון לאחר בנייה, ניקיון דירה שכורה, ניקיון יסודי אחרי שיפוץ, חברות ניקיון, ובתים אחרי שיפוץ, ניקיון אחרי שיפוץ בחיפה, ניקיון בתים בחיפה, פוליש בחיפה, פוליש לרצפה בחיפה, צור קשר.

ניקוי לשלשת יונים בחיפה, ניקוי לשלשת ממרפסת שירות בחיפה, ניקוי צואת יונים בחיפה, ניקוי צואה של יונים בחיפה, פינוי צואת יונים בחיפה, חיטוי צואת יונים בחיפה, ניקוי לשלשת יונים בקריות, ניקוי לשלשת של יונים בקריות, ניקוי לשלשת ממרפסת שירות בקריות, לשלשת ציפורים ניקיון בקריות, לשלשת יונים במרפסת שירות בקריות, חיטוי לשלשת יונים בקריות, חיטוי לשלשת של יונים בקריות, ניקוי צואת יונים בקריות, ניקוי צואה של יונים בקריות, פינוי צואת יונים בקריות, פינוי צואה של יונים בקריות.

חברת ניקיון אחרי שיפוץ – מקצועיות מעל הכל – חיפה חברת ניקיון

״אדר״ חברת ניקיון בחיפה מספקת שירותי ניקיון והחוצה מקצועיים של שירותי ניקיון באזור חיפה והצפון הכוללים: כרמל, נהריה, עכו, קרית ים, קרית חיים, קרית ביאליק, צפון, כרמיאל, קרית שמונה, טבריה, ורדיה חיפה,  כרמל צרפתי, כרמליה, כרמל דניה, סביוני הכרמל, טירת הכרמל, זיכרון יעקב, קרית טבעון, כפר יהושע, רמת ישי, קרית אתא, עתלית, נשר, רגבה, שבי ציון, מעלות, שלומי, עפולה, יוקנעם עילית, יוקנעם וטבריה. רק נזכיר אם אתה לא רואה את האזור שלך? התקשר אלינו ויידע אותנו היכן אתה נמצא

אנו זמינים 24/7 ועובדים עבור משפחות, עמותות דיור ומוסדות אחרים. אנחנו מוכנים לעזור, אז אל תחכו עוד שנייה. צרו קשר ללא תשלום באמצעות טופס יצירת הקשר שלנו, או שלחו / התקשרו אלינו ישירות בכתובת