חברת ניקיון לפני מעבר בקרית מוצקין

 חברת ניקיון לפני מעבר בקרית ביאליק

חברת ניקיון לפני מעבר בקרית מוצקין

התקשרו עכשיו לקבלת הערכת ניקוי בתים אישית וחינמית 054-258-1898.

שירותי ניקיון שאנו מציעים בקרית מוצקין.

חברת ניקיון לפני מעבר בקרית מוצקין – בין אם מדובר בדירה, בית משותף, בית עירוני, בונגלו או שטחי מסחר, אולי אין לכם מספיק זמן לעבוד על אזורים אלה בעצמכם. אנו גאים להציע שירותי ניקיון שיבטיחו שהמרחבים שלכם נוצצים! אנשים שאנו עובדים איתם עובדים קשה ומספקים שירות איכותי ומיומנות תוך התמקדות בפרטים הכי קטנים בניקיון לפני מעבר.

 

אנו יודעים שהזמן שלך הוא כסף ורוצים תמיד להקל על התהליך שלנו ככל האפשר, החל מ הזמנת ההעבודה בטלפון ועד התקשרות לצוותים מנוסים שישאירו את הבית שלך נקי וריח טרי.

מי לא רוצה התחלה חדשה? ניקיון מעבר יסודי מעניק לבעלי בתים ודיירים חדשים שקט נפשי בידיעה שחלל המגורים החדש שלהם מוקרצף ועבר חיטוי מלמעלה למטה. אנו ממליצים תמיד לבצע ניקיון מעבר לפני שאתה מפרק את החפצים האישיים שלך. זה מבטיח שכל סנטימטר בחדר יקבל את תשומת הלב שהוא ראוי.

 

כמה עולה שירות ניקיון מעבר מ״אדר״ חברת ניקיון בחיפה? הכל תלוי בגודל הבית או הדירה החדשים שלך ובמצב בו הנכס נמצא. אל תהסס לפנות אלינו כדי שנוכל לדון בפרטי הניקיון שלך. הצוות שלנו יכול גם ליצור לוח זמנים לניקוי בהתאמה אישית בכדי לשמור על הבית או הדירה החדשים שלכם מסודרים כמו חדשים זמן רב לאחר המעבר לגור.

 

האם אתה קונה או מוכר בית? שוכרים בית או דירה? אם כן, הניקוי שלנו ועברנו בניקיון הוא האפשרות הטובה ביותר עבורך. השירותים שלנו מעוצבים באופן ספציפי לכל לקוח . אנו ידועים באזור הצפון ובחיפה בפרט ומומלצים מאוד על ידי מתווכים ובעלים עסקים רבים (לחץ כאן לצפייה בגלריה שלנו).

מה זה ניקיון לפני מעבר? חברת ניקיון לפני מעבר

ניקיון לפני מעבר זהו ניקוי עמוק המיועד לבתים ודירות הפנויים מכל הרהיטים והחפצים האישיים.

 

מדוע עלי לבחור בניקוי מסוג זה?

 

ניקוי זה נועד לעמוד בדרישות רבות (אם לא בכולן) שנקבעו על ידי בעלי הבית.

בבחירת ניקוי זה תחסכו לעצמכם ימי עבודה קשה ועבודה אינטנסיבית והפסד ימי עבודה.

ניקיון לפני מעבר כולל ניקוי חיצוני ופנימי עמוק.

 

מה ניקיון לפני מעבר כולל?

 

הכל החל מהשניה הראשונה שאתה פותח את הדלת ועד ניקוי מכשירי החשמל שלכם, מאבקים ומנקים מאווררי תקרה, ניקיון לוחות חרס/קרמיקה, קרצוף אמבטיות ומקלחות, טאטוא וקרצוף מרצפות, מנקים פנלים מצבע, ניקוי חלונות, שואבים את השטיחים ועוד ועוד.

    כדי לקבל פירוט ספציפי כולל בקשר ל – חברת ניקיון לפני מעבר, התקשרו אלינו למספר 054-258-1898.

חברת ניקיון לפני מעבר חיפה

עם שירות ״אדר״ חברת ניקיון  תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי הבית או הדירה שלכם יטופלו בצורה מקצועית ויעשו נכון. שביעות רצון הלקוחות היא העדיפות הראשונה שלנו (ואנחנו מתכוונים לכך). אנו מציעים גם ניקוי חדרי מדרגות מקצועי, ניקוי אריחים  כדי לענות על כל המעבר שלך ולעבור על כל הצרכים שלך.

 

מעבר דירה יכול להיות מלחיץ, אבל הניקוי לא חייב להיות ״אדר חברת ניקיון מציעה את שירותי ניקיון לפני מעבר המקצועי שלנו לחיפה והסביבה. מומחי ניקוי הבית החדשים והאיכותיים שלנו ידאגו לרשימת הניקיון של הוצאת הבית שלכם ויהפכו את ביתכם לנקי, מחוטא ונוצץ כמו חדש לגמרי, מובטח!

האם אתה מנסה למכור את הבית הישן שלך, אבל הוא נראה קצת יותר גרוע? תן ל ״אדר חברת ניקיון לעזור להבהיר את שירותי הניקיון המפורטים שלנו. הניקוי העמוק והשיטתי שלנו מסיר את כל הזוהמה הישנה שנבנתה לאורך זמן, ומבטיח שהבית שלך באמת נוצץ עבור קונים פוטנציאליים. ״אדר חברת ניקיון מוציאה את הלחץ ממכירת הבית שלך, ומעניקה לך יותר זמן להתמקד בדברים אחרים, כמו לתכנן את חייך בבית החדש שלך!

 

אם רכשתם בית חדש, האם נוח לכם לעבור אליו כמו שהוא? כל בית, לא משנה כמה מטפלים בו, אוסף אבק ישן וחיידקים מתושבים לשעבר. ״אדר חברת ניקיון מציעה מהלך יוצא דופן בשירותי הניקיון המעניקים לביתכם החדש סביבה רעננה ובריאה שתתחילו לייצר בעצמכם. לא משנה באיזה מצב הוא נותר, אנו מנקים בקפדנות כל משטח פנים בבית החדש שלך מלמעלה למטה בכדי שהוא יהיה מוכן עבורך ולחייך החדשים שם.

 

מדוע לשכור את ״אדר" חברת ניקיון?

נגן וידאו

אנחנו לא שירות הניקיון המקומי היחיד, אבל אנחנו הכי טובים! כשאתם מזמינים את שירותי הניקוי שלנו במעבר / מעבר החוצה, אתם לא רק מקבלים את הניקיון האיכותי ביותר אלא גם שירות אישי שמתמקד בכם ובצרכים שלכם. שביעות הרצון שלך היא בראש סדר העדיפויות שלנו, ואנחנו עושים כל שביכולתנו כדי להרוויח את אמונך בשירות לקוחות נטול דאגות.

 

הבית שלך בטוח בידינו. ״אדר חברת ניקיון בחיפה נוקטת בכל אמצעי זהירות על מנת להכין את עובדינו במהלך גיוס העבודה ולהעניק להם הכשרה נרחבת לתפקיד. בדרך זו אנו שולחים רק את אנשי המקצוע המוכשרים והאמינים ביותר לניקיון ביתך. אנו גם מבטיחים שכל עובדינו יהיו ערוכים ובטוחים וכי הם נושאים ביטוח פיצויים של עובדים כדי לחסוך מכם אחריות אם ייפגעו אי פעם ברכושכם.

 

אנו ידועים בניקיון ברמה הגבוהה ביותר. חברי הצוות שלנו הם שואבי בית מומחים, שיודעים להתמודד עם כל משימת ניקיון בביתכם עם עין לפרטים. אנו מביאים את כל האספקה ​​והציוד שלנו ומשתמשים רק במוצרים הבטוחים ביותר, ידידותיים לסביבה ושמנים ירוקים כדי לשמור על בריאות הבית. אנו עוקבים אחר איכות עבודתנו על ידי שליחת סקר קצר לאחר הפגישה, בכדי שנוכל להבטיח שתקבל את הניקיון הגבוה ביותר שאתה מצפה לו בכל פעם.

 

אנו בטוחים שתאהבו את התוצאות שתקבלו בעזרת ״אדר חברת ניקיון. כל שירותי הניקיון שלנו מגובים בערבות שביעות הרצון של 100% שלנו. אם אי פעם לא מרוצה מהשירותים שלנו, התקשר אלינו ונחזור תוך 24 שעות לנקות מחדש ללא תשלום נוסף עבורך. זו רק אחת הדרכים בהן אנו מרוויחים את אמון לקוחותינו הנאמנים!

 

שירות ניקיון בתים על בסיס חוזר

 

אם אתה אוהב את התחושה של בית חדש שנצבע בצבע טרי, דמיין שיש את אותה הרגשה כל הזמן. בעזרת שירות הניקיון החוזר של ״אדר חברת ניקיון אתה יכול! שירות הניקיון החוזר שלנו שומר על ניקיון הבית שלך שבוע אחרי שבוע ובמקביל נותן לך יותר זמן לעצמך.

 

אנו יודעים שכל בית שונה, ולכן שירות זה מגיע בתוכנית בסיסית ופרימיום; אנו רוצים להיות בטוחים שנוכל להתאים לצרכים ולתקציב הספציפיים של כל לקוח. צפה בשתי האפשרויות שלהלן כדי לבחור את המתאימה ביותר עבורך, ואז התקשר אלינו להזמנת פגישה ראשונה. לקבלת העסקה הטובה ביותר, עיין בהצעה שלנו למטה לניקוי חינם!

 

בין אם אתם מחפשים ניקיון חד פעמי / שירותי ניקיון או ניקיון בית חוזר לביתכם, שירותי ״אדר חברת ניקיון הם אנשי המקצוע בתחום הניקיון שתושבי הקריות והצפון של חיפה נותנים אמון בכל הניקיון המגורים שלהם. אנו מספקים את התמורה הטובה ביותר עם ניקוי איכותי ובמחירים נוחים. הוצא את הלחץ מניקיון הבית על ידי בקשת הצעת מחיר והזמנה עם ״אדר חברת ניקיון בחיפה עוד היום!

חברת ניקיון לפני מעבר בקרית מוצקין

✓ אותו מנקה שאתה מכיר ואוהב בכל פעם

✓ הכשרה מקצועית

✓ ערובה ומבוטחת

✓ רקע לאומי נבדק

✓ מביאים את כל האספקה

✓ נבדק מאוד על ידי מאות לפניך

✓ שירות ניקיון מלא להתאמה אישית לחלוטין

 

בכל חדר נרצה:

ניקוי משטחים נגישים של אבק ופסולת: טלוויזיות, שולחנות, משטחי קיר, ציורים, כסאות, עמדות לילה, ארונות ספרים, ארונות חשמל וכו.

ננגב משטחי שולחן וחזית ארונותחברת ניקיון

נוציא פח אשפה ומחזור

רצפות ואקום וסוויפר

מתגי אור נקיים

ידיות דלת נקיות

פנים נקיות וחיצוניות של דלתות

 

אזור ניקוי מטבח

 

במטבח:

חברת ניקיון בקרית ביאליק

ננגב את החלקים החיצוניים של המכשיר

ננקה מיקרוגל בחוץ ופנים

ננקה את התנור בחוץ ופנים

נשפשף וננקה כיורים

נשאב אבק וננגב ארונות דלתות ומגירות

 

במרחבי אמבטיה ובתחתית

 

ננגב ונשפשף כיורים

ננגב ארונות אמבטיה בחוץ ופנים