קרית ים חברת ניקיון לפני מעבר

קרית מוצקין חברת ניקיון לפני מעבר

קרית ים חברת ניקיון לפני מעבר 

ניקיון לפני מעבר מבוצעת על ידי ״אדר״ חברת ניקיון התקשרו עוד היום 054-258-1898

 

מעבר דירה אינו קל, הדבר האחרון שעליך לדאוג לו הוא לנקות את הבית הישן / חדש, השאירו אותו לאנשי המקצוע, תנו למומחים בחברת ״אדר״ ניקיון לפני מעבר בקרית מוצקין לדאוג לניקוי מעבר הדירה עבורכם.

שירותי ניקוי "אדר״ יודעים הכל על הטרחה של הניקיון כשאתם עוזבים את ביתכם הישן ועוברים לבית חדש, אנו עוזרים להקל על העומס על ידי ניקוי מעבר והעברה ברחבי חיפה והקריות הצוות המוביל ביותר שלנו של חברת הניקיון המותאמים אישית עבורכם את האומדנים עומד לרשותכם.

מתכננים לשפץ את הנכס? לעבור דירה או להחליף דיירים בדירה הנמצאת בבעלותכם?

צוות הניקיון שלנו יכסה אותך – קרית מוצקין חברת ניקיון לפני מעבר

עוברים לבית חדש להתחלה חדשה? עוברים מהדירה הישנה שלך בתקווה שהשוכר החדש יהנה משהותם באותה מידה כמוך? לא משנה מה הסיבה שלך היא להזמין את שירותי הניקיון שלנו בהעברה והחוצה ב- קרית מוצקין, צוות המנקים המקצועיים שלנו יכסה אותך, אנו נדאג שמקום מגוריו החדש יהיה נקי ונוצץ או שהישן שלך מסודר מספיק כדי להשאיר רושם טוב, בין אם אתם עוברים דירה, אנו מבטיחים שהמקום יהיה בקנה אחד עם הסטנדרטים שלכם לניקיון.

״אדר״ ניקיון לפני מעבר שירותי ניקיון מציעה חבילות ניקוי בית ייחודיות בקרית מוצקין, הן למעברים והן למעברים, אלה הדרכים הספציפיות בהן אנו עוזרים לך להסתגל למצב:

בין אם אתה שוכר עובר דירה או בעל בית עם דייר חדש בדרך ניקוי המעבר הוא חשוב.

כשמושכר מקום חשוב מאוד שהתושב החדש יעבור לחלל נקי, כשוכר חשוב לנקות בדרך החוצה כדי לקבל את הפיקדון בחזרה.

כך או כך ניקיון לפני מעבר / מעבר החוצה הוא קריטי.

מה ההבדל בין מעבר דירה / לניקיון קבוע?

 

הניקוי הסטנדרטי מיועד לאחזקה כללית. זה כולל ניקוי משטחי השיש, רצפות, חדרי אמבטיה, מטבחים וחפצי ניקוי סטנדרטיים אחרים שציפיתם, בעת ביצוע ניקיון לפני מעבר לניקוי ישנם כמה שיקולים נוספים בכדי לוודא כי בית המגורים מוכן למשפחה הבאה, ניקיון לפני מעבר הוא יסודי ביותר, שנועד להכין בית ראוי לדייר חדש, בתים ודירות יכולים לאסוף שנים של אבק וזוהמה שהשאירו הדיירים קודמים, מלמעלה למטה, אנו ננקה בכל מקום ונעניק לך קבלת פנים ללא לחץ לביתך החדש.

אז מה זה כולל? מדובר בניקיון פסח עמוק ושירותי ניקיון כגון:

קרית ים חברת ניקיון לפני מעבר

* ניקיון עמוק

* ניקיון בתוך ארונות ומגירות

*  ניקוי בתוך המקרר

*  ניקוי בתוך התנור

 

כל הניקויים הסטנדרטיים שלנו כוללים אבק ושטיפה של כל המשטחים הניתנים להשגה, ניגוב החלק החיצוני של מכשירי מטבח וארונות, ניקוי עמוק של חדרי אמבטיה, ניקוי חלונות ושירותי רצפות בכל הקומות, אנו גם מתאימים את הניקויים למה שאת/ה רוצה לנקות!

כידוע, ניקוי לוחות עץ, ארונות, קירות וחלונות הם זמן רב ודורשים משאבים נוספים, אבל אל תדאג! אנו מציעים מחירים נוחים עבור שירותים אלה כך שכל אחד יכול לבקש אותם.

אם אתה עובר למיקום חדש, שקול את שירות ניקיון לפני מעבר / יציאה שלנו כחלק מתוכניות ההעתקה שלך. כשאתה מפנה את הבית או הדירה שלך, הניקיון יכול לקבוע אם הפיקדון שלך יוחזר או לא, פירוש הדבר יכול להיות כמה אלפי שקלים – כסף שעשוי לגרום למקום החדש שלך להרגיש כמו בבית – מה שהופך את שירותי הניקיון לשווים את העלות, התעריפים שלנו הם תחרותיים, וחלל מגורים נקי שנותר מאחור פירושו המלצה טובה של בעל הבית.

״אדר״ חברת ניקיון מתמחה בהעברת / הוצאת שירותי ניקיון בתים ושירותי עוזרות, שירותי ניקיון כוללים את כל הניקיון השוטף בבית, זה מושלם להכנת הבית החדש שנרכש למצב נקי ומנצנץ כמו חדש לגמרי, בדיוק כמו שאתה רוצה אותו.

 

קבל שירותי ניקיון מקצועיים ב- קרית מוצקין כשאתם עוברים במחירים נמוכים

 

אנו יודעים שכאשר עוברים דירה ניקיון יכול להתיישב במושב האחורי, אז מדוע שלא לאפשר לנו לדאוג למהלך החוצה לנקות ו / או לעבור לניקיון, כך שתוכלו להתמקד במה שחשוב באמת: לארוז את חפציכם היקרים ולהעביר אותם ל הבית החדש שלך. ליהנות משקט נפשי כי דירה ישנה נוקתה כראוי ונוטה אליה או שדירה חדשה מוכנה לעבור לגור בה. כשאתם עוברים דירה, לנקות את הדירה שתצטרכו עלינו תהיה תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו בכדי שתוכלו להתמקד בדירה שלכם.

 

 

 

איזה שירותי ניקיון אנו יכולים להציע לך?

 

# ניקוי כל המשטחים במטבח כולל רצפות, דלפקים, כיורים, ארונות, מיקרוגלים ופנים מקררים ומקפיאים.

# ניקוי תנור, תנור ומוצרי מטבח אחרים.

# אבק וניקיון ארונות מטבח.

# קרצוף רצפות אמבטיה, אריחי קיר, לדיס, מקלחות ו / או אמבטיות וכיורים.

# חיטוי שירותים.

# ניקוי וחיטוי ארונות רפואה.

# שטיפת פנים חלונות, מראות ומשטחי זכוכית אחרים.

# ניקוי מתחת לחלונות ומסגרות הדלת אחר סימני עובש.

# איסוף כל האשפה שנותרה.

# שטיפת רצפות עץ, ואריחים

# תריסי חלון מאירים, פתחי אוורור, מאווררי תקרה, גופי תאורה ומעטפות.

# ניגוב קירות פנים והסרת כתמים.

# ארונות מטבח.

# נקו כניסה, מדרגות, מרפסות ואזורים סמוכים אחרים.

# ניקוי קורי עכביש.

שירות ואמינות מעל הכל חברת ניקיון בחיפה "אדר" לשירותכם תושבי חיפה והאזור התקשרו עוד היום  054-258-1898

קרית ים חברת ניקיון לפני מעבר