עתלית ניקוי צואת יונים

עתלית ניקוי צואת יונים

ניקוי צואת יונים בחיפה

התקשר אלינו עכשיו, אתה רחוק צעד אחד משירותי המומחים לניקוי צואת יונים בעתלית! ושירות ניקוי לשלשת של יונים בעתלית – 053-3945678

עתלית ניקוי צואת יונים – מפגע תברואתי סביבתי.

עתלית ניקוי צואת יונים, הינו שירות נפוץ מאוד ומוכר כמעט בכל בית בישראל. מפגע זה נקרא צואת יונים או לשלשת יונים והוא מסב נזק לבריאות ולסביבה וגם נזק אסתטי וכלכלי. לשלשת יונים על החלון ומסביב לו, לשלשת יונים על מנוע המזגן מחוץ לחלון או לשלשת יונים במסתור כביסה או בגג או בכל כוך שהם יכולים להגיע אליו. ליונים יכולת להתמקם בכל מקום אפשרי בסביבת הבית שמספק להם מסתור ובית משלהם. אדן חלון או מסתור כביסה, גג רעפים או פינות של קירות פנימיים המשמש להם מסתור, יונים מצליחות לחדור לכל אחד מהמקומות האלה גרות ומקננות שם ובונות את ביתם.

כחלק מחיי הטבע של היונים וכל חיה אחרת, היונים מפרישים צואה (לשלשת יונים) בכל קרבת הקן שלהם שגורמת לריח רע, ללכלוך וזוהמה, ולאפשרות של התפתחות מחלות קשות וזיהומיות. לעיתים רבות יש בקנים אלו גוזלים של יונים שגדלים שם ומוסיפים ללכלוך, לרעש, ולעיתים הם לא מצליחים לשרוד וניתן לראות פגרים של יונים שגורמים לריחות רעים וצריך לפנות אותם, או לפנות את הגוזלים החיים לעבר הגג העליון או קרבת מקום (אם אפשר) או העברה שלהם לגן חיות.

ניסיתם לפתור את הבעיה בעצמכם ולא הצלחתם? פנו למומחים – חברת עתלית ניקוי צואת יונים אדר מתמחה בביצוע עבודות ניקוי ופינוי צואת יונים מכל הסוגים, צואה ולכלוך שנמצאים על מנוע המזגן מחוץ לבית , ניקוי מרפסות חיצוניות ושירות, ניקוי גגות רעפים או מסתורי כביסה, ניקוי מחסנים וגגות של הבניין מלשלשת של יונים. אנו נבצע ניקיון יסודי ונסיר את המטרד לתמיד.

ניקוי צואת יונים בחיפה
ניקוי צואת יונים במסתור כביסה

הרחקת יונים וניקוי צואת יונים.

הרחקת יונים הינו שירות חובה עבור כל דירה, בית או בניין שסובל מבעיות יונים. האדם הפרטי מתקשה ונרתע בצדק לטפל בבעיה זו, לכן צריך חברת ניקיון שמתמחה בנושא ויודעת לסלק את המטרד לתמיד. ישנם מספר שיטות לניקיון ופינוי הצואה והליכלוך, ויש לטפל בהקדם, שכן עלולים להתפתח מחלות וזיהומים קשים במיוחד, ויש להרחיק את הצואה והפסולת מבני אדם ומזון.

היונות מהוות מטרד וגורמות לנזקים כבדים מאוד. היונה ידועה בהעברת מחלות וזיהומים, חיידקי הצואה עלולים לגרום לדלקות עיניים, מערכת העיכול, ודלקת פרקים.

הנגיפים רבים ומגוונים ויש להימנע מכל מגע ישיר בצואת היונים. כמו כן, בצואת ופסולת היונים ישנם מספר מינים של טפילי עור מוצצי דם זעירים, בעיקר אצל גוזלים הנקראים קרציונים שמסוגלים לעקוץ גם בני אדם. עקיצותיהם גורמות לגירודים ובמקרים מסוימים לתגובות אלרגיות המתבטאות בדלקות עור המצריכות טיפול רפואי.

עתלית ניקוי צואת יונים מתמחה בסילוק ופינוי לשלשת היונים מאזור הקינון של היונים. יונים יעדיפו להתמקם במקומות בטוחים ופינות נידחות ,כלומר בנקודות שיד אדם מתקשה להגיע לשם. אנו כאן לפתור לך את הבעיה הזו. 

 

ניקוי צואת יונים חיצונית ופנימית.

שירותי ניקיון של צואת יונים או הפרשות של יונים כוללים 2 אפשרויות.

  1. ניקוי צואת יונים חיצוני שהוא ניקיון אסתטי. לדוגמא, יונים שעומדים על כבל חשמל או תקשורת, על שלט רחוב או פנס תאורה הנמצאים בסמוך לבניין או בסמוך לעסק ברחוב, שם קשה מאוד למנוע את נחיתת היונים, לכן כל בעל עסק ירצה להרחיק את היונים ממקום זה בכדי שהלקוחות יכנסו לעסק שלו בביטחה, בלי שלשלשת יונים או הפרשות של יונים ינחתו עליו, לכן במצב מומלץ לבצע ניקיון תקופתי ולתחזק מקומות כאלו.

 

  1. ניקוי צואת יונים פנימי הנמצא בתוך מבנה, שם מסיבה זו או אחרת הצליחו יונים להשתחל ולגור או לבנות קן. המשמעות של יונים בתוך מבנה היא יותר קריטית לגבינו כי היונים קרובות למגע עם בני אדם, נמצאות קרוב אלינו ולכך מתלווים מזיקים החיים בסביבת היונה. לסביבת מגורי היונים מתלווים ריחות עזים של צואת יונים או פגרי יונים, משבי רוח מעלים ריחות רעים לתוך הבית וסביבת המגורים של האדם. קיימת דחיפות גבוהה לבריאות דיירי הבית אשר דורשת מעבר לביצוע הניקיון ביחד עם חיטוי והדברה מקצועית ונכונה.

ניקוי מרפסת שירות – ניקיון גג מצואת יונים – פינוי קן של יונים.

המקרים הנפוצים שבהם חברתנו נדרשת לבצע ניקיון של צואת יונים הם חדירה של יונים אל תוך מסתור כביסה, נחיתת יונים על אדן חלון או להקת יונים שפורצת לתוך גג רעפים ושוהים שם לאורך תקופה ארוכה. יונים בגג או יונים במסתור כביסה הם המקרים הבעייתיים והמורכבים ביותר לטיפול.

ישנם בעלי דירות שלא משתמשים במסתור הכביסה או שמעולם לא פתחו את החלון שפונה לשם כי הם משתמשים במייבש כביסה במקום בחבלי כביסה. ישנם דירות מושכרות שלבעלי הדירה לא כל כך אכפת מהמטרד כרגע – אולם בעתיד בכל מצב יהיה חייב לטפל בנושא ואז המצב יהיה גרוע יותר ויעלה הרבה יותר.

במהלך השנים בעקבות ניסיון העבודה העשיר שלנו בכרמל ניקוי צואת יונים ניתקלנו בכל סוג עבודה אפשרי וסיטואציות שונות ומגוונות של הרחקה של יונים. התברר לנו שהרבה בעלי בתים פרטיים נתקלו בבעיה של חדירת יונים למרחב הפרטי שלהם, אולם הם לא טיפלו בבעיה או שפשוט חיכו שהמצב יפתר מעצמו. הזנחה זו או חוסר תשומת הלב נותנת ליונים את האפשרות לעשות ככל העולה על רוחם, להתפתח ולהגדיל עוד יותר את הבעיה והתוצאה קשה עוד יותר. ריחות קשים של לשלשת, רעשים מטרידים ובילתי פוסקים של ציוץ יונים וניפנוף הכנפיים שלהם, ציוץ מתמיד של גוזלים והצטברות גדולה מאוד של צואת יונים שנדבקת בכל אזור מסתור הכביסה והסביבה שלו או בחלל הגג.
מלבד הצד האסתטי או הבריאותי, ניקוי צואת יונים במקומות האלו הוא רק חלק  מקדים להתקנת של אמצעים למניעת כניסת יונים בעתיד.

מניעת כניסה של יונים.

לפני תחילת הניקיון ופינוי פסולת היונים הצוות המיומן שלנו יבדוק כיצד נכנסו היונים לבית או למרפסת וחדרו למרחב הפרטי שלנו, ונתכנן את הדרך הנכונה ביותר עבור הלקוח לסגירת ואטימה של המקום לכניסת חוזרת של יונים. קיימות מספר שיטות לכך אותם נפרט כאן.
ניקוי לשלשת יונים
דוקרנים נגד יונים  – כאשר מדובר במקרה של יונים שנוחתות על אדן החלון או על הגג, נכנסות לחדרי מדרגות או נוחתות על דודי שמש וכדומה, הפתרון המתבקש הוא הצבה של דוקרנים באותם המקומות הללו אשר מונעים את השהייה או הנחיתה של היונים. הדוקרנים  עשויים מפלסטיק קשיח או מברזל, תלוי בבקשת הלקוח ובתקציב שלו. יש להתקין את הדוקרנים בצורה מקצועית ומדויקת, לעיתים להצמיד אותם לקיר בעזרת ברגים כדי למנוע את ההתנתקות או להדביק בעזרת דבקים שונים בהתאם לחומר שעליו יישבו הדוקרנים. זה המקום שלכם לבחור במומחים להתקנת דוקרנים נגד יונים – אדר חברת ניקיון וצבע היא החברה הנכונה לביצוע העבודה בכרמל ניקוי צואת יונים. אנו מעניקים איכות ואחריות לכל עבודה שלנו, וזמינים לעבודה מהיום להיום.

רשתות נגד יונים
רשתות מתכת נגד יונים בגג רעפים – בגג רעפים ישנו חלל בשטח רב שנמצא בין הגג לתקרה של גג הרעפים. בדיוק לשטחים אלו חודרים היונים ובונים את ביתם. הם נכנסים לשם דרך רעפים שבורים או דרך פתחים של צנרות שונות וכאן מתחילה הבעיה הגדולה.  זה התחיל ביונה שנכנסת לתוך גג הרעפים לקנן ולגדל את הגוזלים החדשים שלה , בעקבותיה יונים נוספים מגיעים, ועם הזמן המקום הופך למקלט ובית עבור עשרות יונים שמתרבות במהירות. אפשר למצוא שם קינים רבים של יונים, מספר רב של גוזלים, פגרי יונים בכל פינה, לכלוך רב שמצטבר שם, הריחות איומים וגרוע מכך, מזיקים שמגיעים לסביבת הבית בעקבות היונים. חולדות ,תיקנים וג'וקים, קרציוני יונים ונמלים, ושאר זוחלים וחיידקים . בגלל פתח בודד שלא שמנו לב ושלא כל כך יכלנו להיתגונן לפני, הגג שלנו הפך לגן עדן עבור מזיקים. אטימה וסגירה של הנקודות האלו תמנע כניסת יונים בעתיד.

 

 

רשתות שקופות נגד יונים במסתור כביסה – רוב מסתורי הכביסה בארץ, ובייחוד אלו הישנים, פרוצים לכניסת יונים.מסתויר הכביסה הללו לעיתים לא כל כך נגישים, והם הופכים לעוד מקום איחסון, ונמצאים שם דודי שמש, מנוע של מזגן ושאר חפצים שקיימים רק בשביל לשרת את צרכי הבית. עם השנים הופכים מסתורי הכביסה מוזנחים ומלוכלכים והם המקום הכי נפוץ לקינון של יונים. התקנת רשת נגד יונים תמנע כניסתן של יונים למקום לאורך שנים.
לפני התקנת הרשת אנחנו מנקים היטב את מסתור הכביסה, ולאחר מכן מתחילים בהתקנת הרשת. מדובר ברשת שקופה ועמידה, מחוזקת בתמיכה על ידי ברגים ומתוחה על כל הפתח באופן כזה שאף ציפור לא מסוגלת להיכנס פנימה. הרשת עמידה לאורך שנים ותיתן לכם שקט מכניסה של יונים למסתור הכביסה בעתיד. עתלית ניקוי צואת יונים מבטיחה לך את השקט הזה.

ניקוי ראשוני יבש – ברוב מסתורי הכביסה המיועדים לניקיון ישנם חפצים שונים כמו סולמות, אריחי קרמיקה ושאר ציוד שלא נמצא בשימוש כלל. אנו נתחיל בפינוי של כל הנ"ל, ולאחר נפנה את הצואה והפסולת , נקרצף את הקירות ואת המנוע של המזגן שנמצא לרוב במרפסת זו, נחטא את הכל בחומרי ניקוי וחיטוי מקצועיים. לאחר מכן נגרד ביסודיות ונטאטא את צואת היונים היבשה מרצפת המסתור, הקירות, אדני החלונות אם ישנם, מהמזגנים, מדוד השמש ונפנה אותה לתוך שקיות אשפה.

ניקוי רטוב – שטיפה בלחץ מים של כל האזור, שפשוף וקרצוף בעזרת מברשות חומרי חיטוי וכלי ניקוי. אנו נותנים תשומת לב מוקפדת לכל חפץ שיהיה בקרבת המקום שהיה חשוף לצואת יונים ונשתדל להגיע לכל פינה, עד שנבריק את מסתור הכביסה.

ניקוי והרחקת יונים.

לשלשת יונים או צואת יונים עלולה לא רק להגדיל את הסיכון לסכנות בריאותיות אלא גם עלולה לפגוע בתשתיות של מבנים ולפגוע בצורה קשה באסתטיקה שלהם.
אם היא לא עוברת ניקיון בזמן, לשלשת יונים או צואת יונים עשויה לגרום לנזק קבוע בצורת כתמים מכוערים על רעפים, גגות, גדרות, כלי עבודה, כלי רכב, מערכות מיזוג ואוורור. צואת יונים שתשהה זמן רב על כלי מתכת תגרום לחלודה וקורוזיה ולנזקים שלא ניתן לתקן. יש לכך השלכות כלכליות הפוגעות ישירות בכיס שלכם. אם בביתכם, התגלה מפגע של לשלשת יונים מומלץ לכם לפנות לחברת ניקיון מקצועית שתבצע ניקיון יסודי של לשלשת יונים וגם תבצע חיטוי והדברה של לשלשת היונים במקום הנגוע על מנת להעלים כל שאריות של קרציוני יונים או חיידקים מסוכנים. עתלית ניקוי צואת יונים היא החברה לכך.

אדר חברת ניקיון וצבע, הינה חברת ניקיון מקצועית מזה 20 שנה. הצוות המיומן שלנו נותן שירות לתושבי צפון הארץ עד אזור המרכז ומעניק שירותי חיטוי וניקיון לשלשת יונים כולל התקנת רשתות למסתור כביסה עד לפתרון סופי של הבעיה.
יש בביתך צואת יונים? עליך לבצע ניקיון מיידי. אנו מספקים :

* זמינות באותו יום

* אנו מגיעים עם ציוד מקצועי וידידותי לסביבה

* מספקים שירות הומני, יעיל דיסקרטי

* מבצעים חיטוי מקצועי בעזרת חומרים ירוקים בעלי תו תקן

* טכנאים מאומנים ומבוטחים לחלוטין

קבל טיפול ושירות ניקוי צואת יונים

צואת יונים או לשלשת יונים הינה מפגע תברואתי חמור ומסוכן ויש לטפל בו בהקדם בצורה מקצועית ויסודית. לשלשת יונים בעלת רמת חומציות גבוהה שגורמת לקורוזיה. לשלשת יונים מכילה זוהמה רבה הגורמת לנזקי נשימה קשים, לגירודים וזיהומים, ודלקות מסוכנות.

ישנם מקרים בקרב אנשים הסובלים מבעיות במערכת החיסון שלהם. הם האנשים הנמצאים בסיכון לסבול מזיהומים שונים למיניהם.

כמה מסוכנת צואת יונים?

נשימה של טיפות אבק או מים המכילים טיפות ציפורים מזוהמות עלולות להוביל למספר מחלות, כולל מחלה דמויית שפעת הנקראת פסיטקוזיס.

סלמונלה – זיהום חיידקי העלול לגרום לשלשול – עשוי להופיע גם בכמה גללי ציפור.

אם אתה מנקה או בא במגע עם נשירה, עליך לנקוט באמצעי זהירות. לשטוף את הידיים ולנקות כל עור חשוף לפני אכילה, שתייה או קירוב הידיים ליד הפה.

באופן דומה, אם אתם מאכילים או מטפלים בציפורים, שטפו את הידיים לאחר מכן.

אם יש לך מערכת חיסון חלשה והינך חולה או חלית במחלות HIV / איידס או סרטן, אסור לשהות ליד צואת יונים..

נתקלתם בקן או מסתור של יונים אצלכם בדירה או בבית? אתם זקוקים לשירותי פינוי קן יונים או ניקוי צואת יונים ? ניקוי לשלשת יונים וניקוי לשלשת ציפורים? התקנת רשתות למסתור כביסה על ידי מתקין רשתות מקצועי? שירותי ניקוי לשלשת או ניקוי צואת יונים ? אדר חברת ניקיון וצבע תסייע לכם במהירות ובמחירים הוגנים בכל אשר קשור לפינוי לשלשת או פינוי צואת יונים כולל חיטוי והדברה לאחר הניקיון.

אנו התשובה לכל השאלות הללו, עתלית ניקוי צואת יונים כאן בשבילך ולמענך, צור קשר טלפוני עכשיו לייעוץ.

האם אתה זקוק לשירותים האחרים שלנו?

שרותי החברה של ״אדר״ חברת ניקיון

"חברת ניקיון בקריות" ידועה גם בשמות נוספים רבים כמו: ניקוי לפני כניסה לבית, ניקיון לאחר בנייה, ניקיון דירה שכורה, ניקיון יסודי אחרי שיפוץ, חברות ניקיון, ובתים אחרי שיפוץ, ניקיון אחרי שיפוץ בחיפה, ניקיון בתים בחיפה, פוליש בחיפה, פוליש לרצפה בחיפה, צור קשר.

ניקוי צואת יונים, ניקוי לשלשת יונים בחיפה, ניקוי לשלשת ממרפסת שירות בחיפה, ניקוי צואת יונים בחיפה, ניקוי צואה של יונים בחיפה, פינוי צואת יונים בחיפה, חיטוי צואת יונים בחיפה, ניקוי לשלשת יונים בקריות, ניקוי לשלשת של יונים בקריות, ניקוי לשלשת ממרפסת שירות בקריות, לשלשת ציפורים ניקיון בקריות, לשלשת יונים במרפסת שירות בקריות, חיטוי לשלשת יונים בקריות, חיטוי לשלשת של יונים בקריות, ניקוי צואת יונים בקריות, ניקוי צואה של יונים בקריות, פינוי צואת יונים בקריות, פינוי צואה של יונים בקריות.

ניקוי לשלשת יונים בעתלית, ניקוי לשלשת ממרפסת שירות בעתלית, ניקוי צואת יונים בעתלית, ניקוי צואה של יונים בעתלית, פינוי צואת יונים בעתלית, חיטוי צואת יונים בעתלית, ניקוי לשלשת יונים בעתלית, ניקוי לשלשת של יונים בעתלית, ניקוי לשלשת ממרפסת שירות בעתלית, לשלשת ציפורים ניקיון בעתלית, לשלשת יונים במרפסת שירות בעתלית, חיטוי לשלשת יונים בעתלית, חיטוי לשלשת של יונים בעתלית, ניקוי צואת יונים בעתלית, ניקוי צואה של יונים בעתלית, פינוי צואת יונים בעתלית, פינוי צואה של יונים בעתלית.

חברת ניקיון אחרי שיפוץ – מקצועיות מעל הכל – עתלית חברת ניקיון

״אדר״ חברת ניקיון בחיפה מספקת שירותי ניקיון והחוצה מקצועיים של שירותי ניקיון באזור חיפה והצפון הכוללים: כרמל, נהריה, עכו, קריות, קרית ים, קרית חיים, קרית ביאליק, קרית מוצקין, צפון, כרמיאל, קרית שמונה, טבריה, ורדיה חיפה, כרמל צרפתי, כרמליה, כרמל דניה, סביוני הכרמל, טירת הכרמל, זיכרון יעקב, קרית טבעון, כפר יהושע, רמת ישי, קרית אתא, עתלית, חוף הכרמל, נשר, רגבה, שבי ציון, מעלות, שלומי, עפולה, יוקנעם עילית, יוקנעם וטבריה. רק נזכיר אם אתה לא רואה את האזור שלך? התקשר אלינו ויידע אותנו היכן אתה נמצא

אנו זמינים 24/7 ומעניקים שירות לפרטיים, עמותות דיור ומוסדות אחרים. אנחנו מוכנים לעזור, אז אל תחכו עוד שנייה. צרו קשר ללא תשלום באמצעות טופס יצירת הקשר שלנו, או התקשרו אלינו ישירות.