עתלית חברת ניקיון

קריות חברת ניקיון

עתלית חברת ניקיון

צור קשר היום עם ״אדר״ חברת ניקיון מומלצת בחיפה ועתלית ותן לנו לדאוג לניקיון שלך

חושבים למכור או להשכיר? התקשר אלינו לנקות את הנכס שלך כדי שהסיכוי שלך יגדל בכמעט 99%

עתלית חברת ניקיון, בניגוד לרוב חברות הניקיון האחרות, אנו מבצעים רק ניקיון חד פעמי בנכסים למגורים. לרוב אנו יכולים לבקר בנכס שלך תוך 24-48 שעות כדי לבצע את הניקיון כאשר אנו עובדים 6 ימים בשבוע. זהו תחום ניקיון הדורש חברת ניקיון מומחית בתחום. אנו עובדים עם חברות גדולות בישראל שיכולים להעיד על איכות הניקיון שלנו בכל תחום של שירותי הניקיון.

יש לנו צוות ניידים ייעודי של פעילי ניקיון שהמומחיות שלהם היא תכונות הזקוקות לניקוי עמוק ויסודי. צוות הניקיון הביתי שלנו מצויד היטב במוצרי הניקיון, הכלים והציוד הטובים ביותר להשלמת עבודה מהשורה הראשונה. אין זה סוד שהצלחתנו מבוססת על צוות קטן של מומחיםו מיומנים מאוד בתחום הניקיון שמבצעים רק סוג כזה של ניקיון לפני מעבר, ניקיון אחרי שיפוץ, ניקיון חדר מדרגות, ניקיון עמוק, פוליש, פוליש והברקה ומתעסקים בניקיון בכל יום. אנו לא שמים מגבלת זמן על הניקיון שכן אנו עוקבים אחר מפרט מוגדר ובכך אנו יכולים להציע ערבות מלאה על כל מה שאנו רואים וסוגרים באותו יום של הניקיון. במקרה הלא סביר שאינך מרוצה לחלוטין מהניקיון אנו נשוב בשמחה לנכס ללא עלות.

״אדר״ עתלית חברת ניקיון מבדילה בין שירותי ניקיון לבין חברות אחרות על ידי הצעת משוב על כל נקיון תוך עדכון הלקוח. חלק הניקיון המקצועי שלנו לצאת ולנקות יכול לכלול איסוף ושחרור מפתחות. צילום תמונות של הנכס לפני ואחרי הפך להיות פופולארי מאוד בקרב בעלי הבית, הדיירים והסוכנים המאפשרים לא תמיד להיות מסוגלים לבדוק את הנכס. התמונות שלנו אפילו יכולות להיות מאוד שימושיות לך.

אם אתה עובר מהנכס שלך ואתה זקוק לניקוי יסודי מעמיק, מדוע שלא תתקשר אלינו למספר 054-258-1898 ותבקש את שירות הניקיון שלנו. הזמינו איתנו שירות זה ותוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי כל סנטימטר רבוע של הנכס שלכם ינוקה ומלוטש באופן מקצועי. אל תשכח ששירות הניקיון שלנו מובטח ומבוטח במלואו – אם אתה לא לגמרי מרוצה מהתפקיד שעשינו אז נחזור לתקן כל נושא ללא עלות. לקבלת מחירים תחרותיים, ניקיון מהשורה הראשונה ושירות לקוחות מעולה צרו קשר עם חברת ״אדר״ חברת ניקיון בעתלית.

קרית ביאליק חברת ניקיון

 

"חברת ניקיון לאחר שיפוץ" ידועה גם בשמות נוספים רבים כמו : ניקוי לפני כניסה לבית, ניקיון לאחר בנייה, ניקיון דירה שכורה, ניקיון יסודי אחרי שיפוץ, חברות ניקיון, ובתים אחרי שיפוץ, ניקיון אחרי שיפוץ בחיפה, ניקיון בתים בחיפה, פוליש בחיפה, פוליש לרצפה בחיפה, צור קשר.

ניקיון בתים בעתלית

התרכזו בדברים החשובים לכם בחיים, קבלו עזרה מצוותי ניקיון הבית המיומנים שלנו שיקרצפו וילטשו כל חדר בביתכם, או את המשרד שלכם שהוא הבית השני שלכם. לא משנה אם אתם מחפשים שירות עוזרות רגיל או עזרה חד פעמית, יש לנו את אנשי המקצוע המתאימים לכל משימת ניקיון שעומדת לפניכם.

 

התקשרו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני בחינם בנושא הניקיון או לכל צורך אחר בניקוי בטלפון 054-258-1898 או צור קשר פה.

 

אנשי מקצוע בתחום ניקוי הבית באיכות גבוהה ואמינה קבל שקט נפשי בידיעה שיהיו לך אנשי מקצוע אמינים ואיכותיים המגישים הערכות עבורם. אנשי מקצוע לניקיון בתים בחיפה שלנו הם בעלי ניסיון של שנים. תוכל לקרוא ביקורות מלאות של לקוחות תוך השוואה בין הערכות.

קבלני ניקיון קריות חברת ניקיון הבית שלנו יכולים להתמודד עם כל הפרויקטים, מגדולים ועד קטנים ולספק ייעוץ בנושא. אנו נעזור להקל על התהליך על ידי מציאתך את אנשי המקצוע הנכונים לפרויקט שלך. התחל על ידי חיפוש המיקוד שלך.

 

אנו, ביום הניקיון, מציעים לכם שירות ניקיון משרדי או חד פעמי או קבוע המועבר על ידי צוות אנשי מקצוע. הצוות שלנו מנוסה, מוטיבציה ועבודה קשה. אף משימה לא קטנה או גדולה מדי עבורנו, אנו יכולים לעזור לך עם ניקוי הבית המהיר או לטפל במלואו בחצרות המשרדים שלך. אתה יכול לסמוך על חומרי הניקוי שלנו בלונדון שיניבו תוצאות מצוינות בכל יום בשבוע, בכל השנה.

ניקיון באותו יום בעתלית

 

בכל פעם שאתה זקוק לשירות ניקיון שנעשה ברגע האחרון, ״אדר״ חברת היא חברת הניקיון האמינה שלך. המנקים שלנו ממהרים להגיב והם מסוגלים לנקות את הנכס שלך בהתראה קצרה ואפילו באותו היום. אם אתם זקוקים לשירותי ניקוי דחופים / חירום, אנו יכולים לחסוך את היום! יש לנו ניסיון של יותר 15 שנים בעבודה עם לקוחות פרטיים ומוסדיים ומספקים תוצאות נקיות באיכות גבוהה. יתר על כן, אנו מעסיקים רק את המנקים הטובים ביותר בעתלית, בקריות וחיפה ומאומנים היטב, מסודרים ורקעים נבדקים.

פוליש בעתלית והצפון פוליש מקצועי לרצפה

 

החברה מציעה את כל סוגי הפוליש בהתאם לסוג הריצוף בנכס. ניתן להזמין את שירותי הפוליש הבאים:

פוליש בקריות

  • פוליש ווקס – השיטה הפופולרית והזולה ביותר בשיטה זו מורחים על הרצפה שכבת שעווה שעברה התכה.
  • הפוליש מעניק מראה מבריק לרצפה, ושכבת השעווה המותכת מקנה עמידות מפני פגיעות עתידיות כמו כתמים ושריטות.
  • פוליש אקרילי – השיטה מעניקה לרצפה מראה מבריק וללא שריטות. שיטה זו מועדפת לרוב במשרדים גדולים ובמבנים
    בהם יש תנועה גדולה של אנשים, לדוגמה בנייני משרדים.
  • לאחר קרצוף הרצפה עוברים עם מכשיר פוליש ייעודי ולאחר מכן מורחים שכבת איטום להגנה אפקטיבית מפני כתמים ושריטות.
  • פוליש קריסטלי – בשיטה זו מקרצפים את המרצפות היטב ומכניסים לאחר מכן חומר לשכבה העליונה של המרצפות כדי לקבל מראה מבריק ולהגן על הרצפה מפני כתמים ושריטות. שיטה זו יעילה למרצפות טרצו ושיש.

 

שירותי הניקיון המקומיים שלנו

 

עתלית חברת ניקיון היא המומחית שלך עם ניסיון של שנים בתעשייה. אתה יכול לסמוך על הניסיון והמגע המקצועי שלנו כדי לטפל במלואו בכל נכס. עכשיו אתה לא צריך לבזבז זמן עם מטלות ניקוי משעממות ואתה יכול לסמוך על החברה שלנו על השירותים הבאים:

מדוע ניקיון הבית מביא אושר הבית?

 

אנו רוצים ששירותי הניקיון של ״אדר״ יהיו הבחירה הראשונה שלכם בכל הנוגע לשכירת שירות ניקיון. לכן אנו שואפים לספק לכם מעט עזרה נוספת ותשומת לב לפרטים שחברות אחרות לא מצליחות לספק. אז אם אתם מתקשים להחזיר את ביתכם לקדמותו לאחר פרויקט שיפוץ או עבודות בניה, שירות הניקיון של עתלית לאחר בניה הוא בדיוק מה שאתם צריכים. אנו מספקים ניקיון יעיל ובמחיר סביר שיעזור לכם להיפטר מאבק, לכלוך ומחומרי בניין שנשארו.

חומרי הניקוי המקומיים שלנו לאחר בניה מחויבים לספק שירות מצוין לכל לקוח ולהשיג תוצאות יוצאות דופן כדי שהבית שלך מסודר ונקי. בעזרת השירותים שלנו תחסוך זמן, כסף ומאמץ לנקות את הבית או המשרד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

ניקיון אחרי שיפוץ

 

צוות שירותי ניקיון ״אדר״ יכול לעזור לכם לאחר עבודות שיפוץ, בניה או תיקונים בביתכם. אנשי המקצוע שלנו בעתלית הם בעלי ניסיון רב והם מיומנים להתמודד עם מגוון רחב של עבודות ניקיון לבית או למשרד. צוות הניקיון שלנו יבוא מאובזר, כך שאתה לא צריך לדאוג לשכור ציוד או לקנות מוצרים. הצוות שלנו משתמש בכלי ניקוי וציוד מקצועיים בדרגה מקצועית כדי להשאיר את הנכס שלך ללא רבב.

השירות כולל את המשימות הבאות:

ניקיון אחרי שיפוץ

  • ניקוי פנימי של חלונות, ואדני חלונות ומסגרות.
  • ניקוי עמוק של דלתות, מסגרות דלתות, לוחות, מתגים ושקעים.
  • ניקוי עמוק של הנכס כולו, כולל אביזרים כמו ארונות, מדפים ומלתחות.
  •     יש לרוקן את כל הרהיטים מראש.
  • ניקוי והברקת מרצפות של כל המשטחים בנכס.
  • הסרת אבנית מאריחי מטבח וחדר אמבטיה.
  • ניקוי עמוק של כיורים, שירותים, מקלחות, אמבטיות וגופי אמבטיה אחרים.
  • ניקוי פנימי וחיצוני של כל מכשירי המטבח.
  • ניקוי עמוק של המסדרונות והמדרגות.
  • שואב ואקום עמוק מכל הקומות.

אם אתה רוצה שירות ניקיון עמוק לשטיחים וריפודים, אתה יכול להזמין זאת בנפרד, עם מחיר מוזל להזמנת שירותים משולבים עם שירותי הניקיון של עתלית חברת ניקיון.

ש: האם עלי לספק חומרי ניקוי כלשהם?

ת: לא, צוות הניקיון של ״אדר״ יביא את כל המוצרים והציוד הדרושים להשלמת העבודה. כל החומרים כלולים במחיר שירות זה.

ש: האם אוכל להזמין שירות ניקיון לאחר שיפוץ/בניה אם הבונים עדיין לא סיימו את העבודות?

ת: אנו ממליצים בחום להזמין את שירות הניקיון לאחר שיפוץ 24 שעות לאחר שהעובדים סיימו את עבודתם בנכס שלכם. נשמח לנקות אזורים מסוימים בנכס בעוד שהעובדים עדיין עובדים על חלקים אחרים, על מנת לתת לכם אזור נקי. עם זאת, זכור כי איננו יכולים להבטיח את התוצאות הטובות ביותר אם יש לבצע יותר עבודות בנייה או השיפוץ לאחר שירות הניקיון.

עתלית חברת ניקיון