חוף הכרמל ניקיון לאחר שיפוץ

חיפה ניקיון לאחר שיפוץ

חוף הכרמל ניקיון לאחר שיפוץ

"אדר" חברת ניקיון מספקת שירותי ניקיון לאחר שיפוץ בחוף הכרמל. התקשרו עוד היום להצעת מחיר 054-258-1898

חוף הכרמל ניקיון לאחר שיפוץ, חידוש ושיפוץ דירה הם התחייבויות גדולות ומאסיביות, והתהליך תמיד גורם לאבק ולכלוך לחדור ולהתיישב במקומות בלתי נתפסים. לאחר שיפוץ בכל קנה מידה, פשוט אין שום אפשרות לברוח מניקיון יסודי ומוקפד. אם אתה בונה או משפץ, היה מוכן להסתערות של אבק, טיח ולכלוך אשר מוצא את דרכו בתוך המגירות ומאחורי, בתוך גופי התאורה, על גבי הדלתות, על הקירות, באדני החלונות, בתוך המדיח, בתוך מכונת כביסה ומייבשים, בתוך ארונות, תקרות, מאחורי מסגרות, בתוך תנור ומיקרוגל ובעצם לכל פינה אפשרית בבית. לאחר מכן יש את החלונות, אדני החלונות, הרצפות וחדרי האמבטיה שצוברים טיפות צבע ופסולת, למרות שהריצפה מכוסה בקרטון וסרטים המותקנים כדי להגן על הרצפות.

אמנם ניתן לנסות לבצע ניקוי יסודי זה בעצמכם, אך אפשרות זו קשה ומצריכה זמן ומשאבים שאין לכם. הבחירה הטובה יותר היא לתת את המשימה הקשה הזו למשרד ניקיון מומחה. רק המומחים של חברת ניקיון "אדר" יודעים להתמודד עם כל האתגרים שניקיון מיוחד זה דורש. שירות הניקיון שלאחר השיפוץ שלנו הוא תוכנית ניקיון מיוחדת לדירות, בתים, נכסים למגורים ומסחר חדשים שנבנו לאחרונה.

זה הוא הפיתרון היחיד האמיתי להגיע לשורש הבעיה של ניקוי דירה מסיבי ועמוק, וכדי למחוק את כל העקבות של לכלוך ואבק כתוצאה משיפוץ או בנייה.

חוף הכרמל ניקיון לאחר שיפוץ סיימה והשלימה במשך השנים אלפי בתים ברחבי הארץ במשך 15 השנים האחרונות ,גם נקיון בתים חדשים לאחר בנייה, וגם ניקיון בתים לאחר שיפוץ ומסירה שלהם בשלמות לבעלי הנכס המאושרים. תאפשרו לנו לשחרר אתכם מטרדות לגבי הניקיון , תנו לנו להעניק לכם שירות ניקוי ביתי הכי טוב שתוכלו לראות אי פעם.

למה לשכור את חוף הכרמל ניקיון לאחר שיפוץ?

שיפוץ בית הוא חוויה מרגשת. לאחר שהכל ייעשה, אנשי העבודה, הביצוע וההתקנות פשוט עוזבים. עם זאת, בעל הנכס נשאר מאחור, תקוע עם כל הליכלוך והבלגן! כעט בעל הנכס מתחבט עם עצמו בדבר ניקוי הנכס והבאתו למצב ראוי למגורים. קשה להסביר ולתאר את מידת הניקיון הנדרשת לאחר סיום עבודות הבנייה. אי אפשר לעשות זאת בעצמך – זו משימה בילתי אפשרית.  בעלי בתים חכמים מגייסים את שירותיה של חברת ניקיון מנוסה המביאה צוות של כמה מנקים בכדי להחזיר את הנכס לשלמות. עבודה זו אורכת יום אחד ללא קשר לגודל ועומס הניקוי הנדרש.

את הנכס שלך אתה צריך להפקיד בידי חברת ניקיון נכונה, אחראית עם ניסיון מוכח. אנו ממליצים לבצע מחקר מקיף באופן מקוון תוך שימת לב במיוחד לביקורות מאומתות בגוגל, וביקורות חיוביות אלה שאומרות שאתה מובטח לקבל ניקיון מושלם ומקצועי לאחר שיפוץ.

"חברת ניקיון לאחר שיפוץ" ידועה גם בשמות נוספים רבים כמו : ניקוי לפני כניסה לבית, ניקיון לאחר בנייה, ניקיון דירה שכורה, ניקיון יסודי אחרי שיפוץ, חברות ניקיון, ובתים אחרי שיפוץ, ניקיון אחרי שיפוץ בחיפה, ניקיון בתים בחיפה, פוליש בחיפה, פוליש לרצפה בחיפה, צור קשר.

כשאתה מנקה לאחר שיפוץ – עלייך להיות מודע לכל התרחישים.

כדי להשאיר את הנכס נוצץ ונטול אבק ככל שיהיה , עלייך להישתמש בחומרי ניקוי המסוגלים לבצע פעולות ניקוי שונות ומגוונות , צריך לטפל במוצרים ובחפצי הבית בסבלנות עם תשומת לב גבוהה לפרטים הקטנים. חוף הכרמל ניקיון לאחר שיפוץ הוא אחד משירותי הניקיון המייגעים והקפדניים ביותר הקיימים, ולנו חברת ניקיון "אדר" בחוף הכרמל יש את כל הניסיון והידע כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, בכל פעם.

חיפה ניקיון לאחר שיפוץ

מה כולל ניקיון לאחר שיפוץ?  

כשאתה מזמין אותנו, אנו נדאג לשירותים הבאים:

מטבח: ארונות חיצוניים ובפנים, שולחנות כיסאות במטבח, מגירות וארונות מבפנים ומאחור, בחוץ ומאחורי המקרר, בתוך המדיח, מתחת לכיור, בתוך ומחוץ לתנור ומיקרוגל, וכל מכשירי החשמל שנמצאים בדירה או מקובעים לקירות .

רצפות: שפשוף וקירצוף של כל הרצפות מספר פעמים, על ידי שימוש בחומרי ניקוי ירוקים הנכונים לכם סוג רצפה, בהתאם לאופיים (אריחים או עץ) עד שהם נקיים ומבריקים. הסרה של כל נקודות הצבע , ושאריות הסיד והטיח מכל רצפה בכל מצב.

דלתות: כל דלת בבית , ידיות דלת ומסגרות דלת תנוקה, כולל מעל הדלת.

קירות: ניקוי קירות ותקרות גבוהות, שפשוף ניקוי והורדה של כל לכלוך ואבק מההקירות.

חלון: פנימי וחיצוני – כל נקודה שניתן להגיע, מסגרות חלונות, מסילות ואדנים.

מתגים: נסיר את כל האבק, הצבע והטיח מכל השקעים, מתגי האור, מאווררים והנורות בדירה.

חדרי אמבטיה: ננגב את כל הקירות, האריחים, המראות, האבק בכל תחום האמבטיה, כולל את תוך הארונות,את כל סביבת המייבש ומכונת הכביסה, ונסיר כל טיפות צבע מהרצפות והקירות.

שטיחים וריפודים: נבצע ניקוי אדים לריפודים, נחבוט בשטיח להוציא את מירב האבק ממנו ולאחר מכן נשאב בשואב וואקום להגעה לתוצאה מקסימאלית.

חדרים: ניקוי וניגוב אבק של כל הארונות והמסילות, הדלתות והידיות השייכות להם, נשאב את תוכן הארון , ואת השטיח נשאב עם שואב וואקום מיוחד. במידה ויש שולחנות ורהיטים אחרים בחדר – ננקה ונבריש כל אחד מהם .

סלון: קירות ותקרות נקיים מכל הכיוונים, אדני חלונות, זכוכית החלונות הפנימיים והחיצוניים, נשפשף את התריסים במברשת וסבון . ניקוי המזגן בפנים הבית – המעבה,  כולל החלק החיצוני שלו, ונבריק את המזנון וכל שידה שתהיה בסביבה.

ניקיון לאחר שיפוץ הוא עבודה גדולה ותובענית. זה דורש הרבה ידע, סבלנות, זמן והקפדה. אי טיפול נכון בדרישות הניקיון יכול לגרום לבעלי הנכס לנזק, אובדן כסף וזמן.

התקשרו עכשיו לחוף הכרמל ניקיון לאחר שיפוץ – "אדר" , לקבלת הצעת מחיר בחינם. בואו נעשה את העבודה הקשה בשבילכם ונעביר לכם בית נקי ונוצץ ומהנה לשהייה.

מקרה לדוגמא

הנכס של אחד מלקוחותינו עבר שיפוץ מאסיבי. לאחר השלמתו היה הבית מכוסה אבק ופסולת מפינה לפינה. החל מתרסיסי צבע עד לכלוך, אריזות של כלל המוצרים החדשים בבית, פסולת של שבבי עץ , אריחים, זכוכית וחלקיקי אבק אחרים שחדרו לכל חלק בביתם שהושלם לאחרונה. המשפחה לא הצליחה לנהל את היקף הניקוי הנדרש בכוחות עצמם, ולכן גייסו אותנו לעזרה. צוות המנקים המתמחים לניקיון אחר שיפוץ שלנו, פינה את כל הנקודות של פסולת ואבק, והבטיח שהבית שלהם ייראה חדש לגמרי ומוכן למעבר חזרה. קריאות הפליאה והתודות לצוות שלנו היו עצומות ונהדרות – הם אלה שגורמות לנו לקום כל בוקר מחדש לצאת ולעבוד בעבודה שאנו אוהבים, ולשרת לקוחות מגוונים מכל מגזר ומקום בארץ.

"חברת ניקיון לאחר שיפוץ" ידועה גם בשמות נוספים רבים כמו : ניקוי לפני כניסה לבית,  ניקיון לאחר בנייה, ניקיון דירה שכורה , ניקיון יסודי אחרי שיפוץ, חברות ניקיון , ובתים אחרי שיפוץ.

בין אם אתם מחפשים כל אחד מאלו, ואתם רוצים שהעבודה תתבצע נכון – ללא קשר לגודל השיפוץ או סוג הנכס, צרו איתנו קשר טלפוני עכשיו, ואנו נפתור לך את כל מבוקשך. לחברת ניקיון "אדר" יש צוות עובדים מיומנים ואמינים שיש להם סבלנות, ניסיון ותשומת לב לפרטים הנדרשים לטיפול בכל ניקוי שלאחר שיפוץ כלשהוא. אנו מאורגנים היטב, זריזים וגמישים ומצוידים בכל הציוד, המוצרים והידע הדרושים בכדי לגרום לבית שלכם להאיר שוב תוך זמן קצר.

שום עבודה אינה זהה, כל בית ודירה שונה מהאחר במבנה, בסוג ואופי הניקיון. התקשרו אלינו ללא התחייבות וקבעו פגישה לפני כל מעבר דירה, בה נתאים לכם פיתרון ניקוי מקצועי שיתאים לצרכים ולתקציב שלכם בדיוק.

פוליש לרצפה בחיפה

אודותינו

אנו כאן בכדי להפוך את הבית או המשרד שלכם למקום נקי ושמח שתמיד רציתם שיהיה. אנחנו חברת ניקיון המנוהלת כמשפחה עם סטנדרטים גבוהים של מטרות ויעדים שיעלו על הציפיות שלכם.

אנו חברה לניקיון אחרי שיפוץ המדורגים הכי גבוה בחוף הכרמל ואיזור הצפון. אמינים במיוחד, ידידותיים, ומעל הכל – מעולה בניקיון – המיועד ליחידים ומשפחות שרוצות עבודת ניקיון מדהימה שנעשית בזמן, בכל פעם, ובמחיר שהם יכולים להרשות לעצמם.

חוף הכרמל ניקיון לאחר שיפוץ "אדר" מציעה תפריט שירותים מלא המיועד להפוך את הבית, המשרד או הנכסים האחרים שלך למנצנץ בשלמות. בין אם מדובר בחידוש של הבית, סיום של חוזה שכירות או נקיון רגיל שאתה צריך, צוות המומחים שלנו- בשילוב של חומרי ניקוי בעלי שם ידהימו אתכם במה שהם מסוגלים להשיג בביתכם. אנו מחויבים לשביעות רצונכם ויצרנו תוצאות מדהימות לבעלי בתים, בעלי אדמות, מנהלי נכסים ועסקים בכל רחבי הארץ.

מכיוון שאנו מציעים אחריות של 100% שביעות רצון , אתה יכול להיות סמוך ובטוח שאנחנו תמיד עומדים בהבטחות שלנו!

יש לנו ביקורות מירביות באינטרנט ודירוג גבוה מלקוחות שקיבלו את השירותים שלנו, אהבו את מה שאנו ביצענו עבורם והמליצו לאחרים להישתמש בשירותים שלנו. נשמח להזדמנות להרשים גם  אותך!

שירותי ניקיון מקצועיים במחירים הוגנים עבור בתים בחוף הכרמל. צרו קשר לקבלת ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות. צור קשר בטלפון 054-258-1898.

 

ההיסטוריה שלנו

עם למעלה מ- 20 שנה בענף הניקיון והפוליש, שירות לקוחות ושביעות רצון הלקוחות הם טבע הראשון שלנו. התשוקה שלנו לניקיון ושירות לקוחות, האהבה והרצון  להקל על חייהם של אנשים אחרים, כל אלו הביאו אותנו לעסוק בתחום הניקיון – שהוא הייעוד שלנו.

התחלנו מעלונים פשוטים שהודפסו וחולקו בתיבות הדואר של תושבים בביניני מגורים ובתים פרטיים,  אזורי תעשייה, רשויות מקומייות ואזורייות, היינו להוטים לעזור לאחרים בניקיון הבית או הנכס שלהם, והיינו גאים ומסופקים מכל נכס שניקנו ושהצלחנו במשימה שלנו. לא רק שהבתים נראו טוב יותר, הבעלים היו גם שמחים הרבה יותר!

קיבלנו מחמאות וברכות מרגשות, הרעיפו עלינו שבחים מכל הסוגים, על תשומת לב הרבה לפרטים הקטנים, ועד מהרה הצליח העסק לגדול ולהיתרחב לשטחים סמוכים ואזורים נרחבים בארץ בעזרת מספר צוותים וקבלנו משנה שהוכשרו בקפידה.

כעת, חברת ניקיון "אדר" ידועה כאחת מחברות הניקיון הטובות ביותר בחוף הכרמל והצפון. העסק שלנו צמח מניקיון ביתי גרידא, ואנחנו מציעים כעת ניקוי שטיחים, ניקוי משרדים, ניקוי מסחרי, ניקוי שטיחים מסחריים, ניקוי חלונות, ניקוי סירות, ניקוי לאחר שיפוץ, ניקוי שיפוץ מסחרי, ניקוי בתים לפני מכירה, ניקוי דירות לאחר מסיבה, ניקוי בתי ספר, ניקוי אולמות אירועים ועוד.

אנו מודים מאוד לכל האנשים שמפקידים בידינו את בתיהם ואת היקר להם מכל, על כך שהם מאמינים בנו ומעניקים לנו את ההזדמנות לדאוג לרכושם על בסיס קבוע.

המשימה שלנו מדי יום היא לעזור לאחרים לחיות בבתים נקיים, לסייע ולשרת אנשים בניקיון הביתי שלהם, ולדאוג לצרכי הניקיון המסחריים של חברות.

 

חוף הכרמל ניקיון לאחר שיפוץ