ניקיון אחרי שיפוץ

ניקיון אחרי שיפוץ

לאחר הגשמת החלום – עכשיו הזמן לניקיון יסודי חד פעמי.

 

אם אתה הבעלים של בניין ובדיוק סיימת את הבנייה או השיפוץ של הנכס, אם קיבלת את הדירה החדשה שלך לאחר חודשים של המתנה, אם התחדשת ושיפצת את הבית, אתם זקוקים לחברת ניקיון אחרי שיפוץ שתעניק לכם ניקוי עמוק ואיכותי שתטפל בכל שירותי הניקיון אחרי שיפוץ או בנייה. אנו נכין את הבית שלכם בהתאם לבקשתם ורוצונכם, וניקח אחריות על עבודות הניקיון הרבות שיש לבית .

חיפה ניקיון לאחר שיפוץ

לאחר שהבנייה או שהשיפוץ הסתיים, צוות שירותי הניקיון אחרי שיפוץ מתחילים את עבודתם. הם ינקו את הרצפות, התקרות, המדרגות, הקירות, הפסולת שמצויה בדירה או מחוץ לה, בגינה וכל סביבת הבית. הם ינקו באופן יסודי ומדוקדק כל פינה, שטח וחפץ בבית, יפנו את האשפה ויעניקו לכם בית נקי ונעים לשהייה.

בכדי להיכנס לבית ולגור, חייב להזמין חברת ניקיון מקצועית ויסודית, שתעניק לבית את הטיפול שהוא צריך. העבודה היא רבה ומדוקדקת, בעלי הבית לא יכולים לעשות זאת בעצמם, זה מקצוע ועבודה שצריך להשאיר למומחים, שידעו לטפל בבית בצורה נכונה.

שירותי הניקיון אחרי שיפוץ של חברת הניקיון כוללים את רשימת האחריות הבאה המפורטת להלן.

  • קרצוף שטיפה פוליש והברקה של כל רצפות הבית , אריחים, קרמיקה, פרקטים ועוד.
  • ניקוי שטיפה והברקה של כל חלונות הבית, מסגרות , מסילות, אדן החלון, ורשתות הדירה.
  • ניקוי כללי של המטבח, מדפים , ארונות השירות וכל המזנונים
  • שאיבת אבק בכל הבית, שאיבת שטיחים, וניקוי ספות וריפודים
  • ניקוי מערכת החימום ומזגנים, מאוורי תיקרה.
  • ניקוי שקעים ומתגי חשמל בכל הבית
  • איבוק וניקוי הדלתות, ידיות הדלתות, מסגרות ומשקופים של כל הבית
  • ניקוי מעקות הבית, מסגרות, וגדרות מברזל , ניקוי מרפסת יסודי.
  • ניקוי אביזרי אינסטלציה, מראות ואביזרי אמבטיה, וכל תכולת המקלחת והשירותים
  • ניקוי כל המטבח, המקרר ומכשירי החשמל, השיש והכיורים.

חברות הניקיון אחרי שיפוץ גובה את התשלום שלהם על סמך היקף העבודות שיש לבצע וגם על בסיס הזמן שייקח להם להשלמת העבודות שהוקצו. הסכום משתנה מפרויקט לפרויקט, תלוי בסוג  הנכס, האם הוא פרטי או עסקי, מספר העובדים שמגיעים לניקוי, זמן ביצוע מורכבות העבודה.

צריך לבחור חברה שיש לה מוניטין רב בתחום זה, רשימת הישגים ולקוחות מרשימה , ממליצים רבים, והוכחות של עבודות שביצעו בעבר. החברה צריכה להציע לך את העסקה הטובה ביותר הכוללת את כל השירותים שאתה צריך ומבקש. אנו כחברת ניקיון מספקים אחריות כוללת לכל עבודה שאנו מבצעים, אנו מדגישים את המחויבות שלנו לשירות, מוסר עבודה גבוה, אמון, שירות לקוחות, פיקוח וליווי צמוד, שמירה על מועדים והקפדה על פרטים.

כפי שיודע כל מי שהוא בעל בית דירה או מנהל בניין, לכלוך מצטבר בקלות ומדי יום. לכלוך מגיע לכל הבית, בפינות נידחות שלא ניתן להגיע אליהם כי אין גישה, או בתקרות ומקומות גבוהים המצריכים סולם או מוטות הארכה מיוחדים. זו הסיבה שחובה לנקות את הבית באופן קבוע כדי להימנע מהצטברות ואפילו ממסכנות בריאותיות. לשכירת חברת ניקיון מוסמכת יש יתרונות רבים לכל בית. לרשות חברת הניקיון יש ציוד מיוחד ומקצועי, מקיף ויעיל, המוקדש כולו על מנת להחזיר כל משטח וחפץ בבית למצבו המקורי.

חומרי ניקוי וחיטוי תעשייתים ומקצועיים, מכשירי פוליש וחשמל ייעודים שעושים את ההבדל, הם אלה שיבצעו את משימת הניקוי כראוי. בנוסף לכלים בסיסיים כמו מגבים ומטאטאים , סכינים להסרת כתמים ולכלוך מרצפת הבניין. לחברות הניקיון יש שפע של טכניקות יעילות ודרכי טיפול נכונים הנדרשים לכל אביזר וחפץ בבית.

אין ספק שחברת הניקיון מעניקה שירות שהוא חובה ומתבקש לכל בית. כדי לקבל שירות ניקיון אחרי שיפוץ מקצועי ויסודי , ניקיון אמיתי וחד פעמי שפותר לך את המצב, צור קשר כדי להבטיח את עצמך.

שירותי ניקיון בפריסה ארצית

חברת ניקיון, חברת ניקיון בחיפה, חברת ניקיון בקריות, חברת ניקיון בקרית אתא, חברת ניקיון בקרית מוצקין, חברת ניקיון בקרית ביאליק, חברת ניקיון בקרית חיים, חברת ניקיון בקרית ים, חברת ניקיון בחוף הכרמל, חברת ניקיון בטירת הכרמל, חברת ניקיון בכרמל, חברת ניקיון בעתלית, חברת ניקיון ביקנעם, חברת ניקיון בזכרון יעקב, חברת ניקיון בטבעון, חברת ניקיון בצפת, חברת ניקיון בטבריה, חברת ניקיון בנימינה, חברת ניקיון בכרמיאל, חברת ניקיון בקרית שמונה, חברת ניקיון בנהריה, חברת ניקיון בנוף הגליל, חברת ניקיון בצפון

 

השארת תגובה