ניקוי דירות לאחר שיפוץ

ניקוי דירות לאחר שיפוץ

4 טיפים לניקוי דירה לאחר שיפוץ על ידי ״אדר״ חברת ניקיון מקצועית הדואגת לכל צרכיך!

ניקוי דירות לאחר שיפוץ

 

שיפוץ הדירה או הבית הוא פרויקט גדול והיא יכולה להיות מרגשת אך גם מעייפת. לאחר סיום השיפוץ שלך, יש ניקוי שצריך לעשות.

 

טיפים לניקוי דירות לאחר שיפוץ

 

כדי להבטיח שהניקוי שלאחר השיפוץ שלך יתנהל כשורה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם. אתה יכול להתחיל בפתיחה ראשונה של החלונות ולתת לאוויר הצח להיכנס.

ניקוי גס

השלב הבא הוא להיפטר מכל הלכלוך הנראה לעין. לשם כך, יבש קודם את כל האזורים, החל מלמעלה למטה. השתמש במטלית יבשה למשטחים ומדפים והשתמש בשואב אבק או מטאטא כדי להיפטר מהאבק על הרצפה. שירות ניקיון עשוי להידרש בכדי לקבל את הנקיון העמוק ביותר.

 

לנגב את האבק

 

השלב הבא הוא להוציא את המגב ולהיפטר מהלכלוך שעל הרצפה. השתמש בחומר חיטוי ובד. נקה את הקירות, אדני החלונות, הדלתות ואת ידיות הדלתות ואת כל האזורים שבהם לכלוך יכול להסתתר, ניקיון משרדים לא רק מספק ניקיון איכותי למשרד שלכם אלא הוא גם מעורר את רוחם של כל מי שעובד במשרד.

 

בדוק אם מדובר בכתמים

חברת ניקיון בחיפה

והכי חשוב, הקפידו לחפש כתמים שנשארו מאחור לאחר עבודות הבנייה, כמובן שאם הושארו וילונות או תריסים לפני תחילת השינוי, נקו אותם תחילה בעזרת מטאטא ואז עם מטלית מיקרופייבר לחה.

אם כל הניקיון הזה נשמע יותר מדי, חשבו על שכירת חברת ניקיון, לחברות ניקיון יש צוות שיגיע לביתכם ויתזמן זמן שנוח לכם הם ינקו את כל המשטחים – רצפות, משטחי שולחן, ריהוט ופריטים אחרים וישאירו את הדירה שלכם נוצצת, מסודרת ומוכנה להתחלה חדשה.

הצוות שלהם יבוא מוכן לדאוג לצרכים שלך, יש להם שירותי ניקיון בהתאמה אישית מלאה, הם מפוקחים, uמבוטחים. שירותי הניקיון שלאחר השיפוץ שלהם כוללים את הדברים הבאים: ניקוי כל החדרים והמסדרונות, שטיפת דלתות ומסגרות דלתות, ניגוב מדפים, ניקוי רצפות ושבבים ומראות שטיפה.

פרויקטים אחרים של הניקיון הם אבק כל הרהיטים, אבק וניגוב מדפים, הסרת עכבישים וטביעות אצבע, שואב ספות וכיסאות ולאבק את כל גופי התאורה והמנורות.

את חדרי הרחצה מנקים גם עמוק, כמו גם את המטבח שלך, שטחים ופריטים במטבח שלך כמו מכשירים קטנים וגדולים וכיריים. שירותי ניקיון נוספים הניתנים במטבח שלכם הם שואב ושטיפת רצפות, שטיפת דלתות ומסגרות דלתות, ואבקת מדפים וניקוי.

אם ברצונך ללמוד עוד על מה ״אדר״ חברת ניקיון מקצועית יכול לעשות למענך, התקשר עוד היום ל״אדר״ חברת ניקיון בטלפון 054-258-1898 או צור איתנו קשר כאן.

 

חברת ניקיון בחיפה

 

״אדר״ חברת ניקיון מקצועית הדואגת לכל צרכיך!   

אל תבזבזו את זמנכם בניקיון!

השארת תגובה