ניקיון לאחר שיפוץ בקרית ים

 

ניקיון לאחר שיפוץ בקרית ים

ניקוי בית ירוק – שימוש בחומרים ותכשירים ירוקים ידידותיים לסביבה.

 

עם העלייה באלרגיות בקרב ילדים, ומחלות הרטן אצל מבוגרים, אנשים רבים מודאגים מכימיקלים וחומרים מסרטנים אחרים בהם משתמשים בבית ובסביבה שלהם. ישנן אלטרנטיבות יעילות לניקוי הבית באמצעות חומרי ניקוי ירוקים. טיפים לניקוי ירוק אלה יחסכו לכם כסף ויסייעו לכם לשפר את הסביבה. והכי חשוב – סביר להניח שכבר יש לכם את חומרי האספקה ​​האלו בארון – כך שתוכלו להתחיל בניקוי ירוק מייד! כמה ממוצרי הניקוי הטבעיים הטובים ביותר הם סודה לשתיה, מיץ לימון, חומץ ומים. חברת ניקיון לאחר שיפוץ בקרית ים דואכת ללקוחות שלהם ושומרת על הסביבה וכדור הארץ.

חברת ניקיון

מיץ לימון – אפשר להיפטר מכתמים במדפים והארונות של המטבח על ידי מריחת מיץ לימון ולתת לו לשבת מספר דקות. ואז פשוט לשפשף את האזור בסודה לשתייה ולנגב במטלית לחה. בחדר האמבטיה שלך, נקה את דלת מקלחת הזכוכית שלך על ידי מריחת מיץ לימון טהור על הזכוכית. פשוט ריססו אותו במים חמים ונגבו אותו במטלית נקייה. מיץ לימון מומלץ ועוזר לניקוי משטח השיש ולבסוף את הידיים שלכם, על ידי שפשוף הידיים בקליפת הלימון. לימון מוסיף המון והוא מלבין איזורים רבים בבית, הוא טבעי וירוק , ולא מזיק כלל.

חומץ – השתמש בחומץ כדי להרוג עשבים היוצאים בין הלבנים והאריחים בבית, בחצר או בחניה. עדיף לרסס את החומץ על העשבים לאחר מספר ימים של מזג אוויר חם ויבש, כאשר העשבים באמת יספגו את הנוזל. חומץ מדולל משמש גם כמנקה רצפה טובה לאריחי קרמיקה – הוא משאיר אחריו ברק יפה ולא מקהה את הגימור. חומץ הוא גם מרכך בד טבעי. הוסף למחצית השטיפה חצי כוס חומץ לבגדים רכים ונעימים ללא כל תשלום. חומץ משמש להסרתאבנית בקומקם חשמלי או בכל איזור שבו מצטבר אבנית , על הברזים וכל הסניטרייה ממתכת.

סודה לשתייה – השתמש בסודה לשתייה כדי להסיר ריחות לא נעימים ברחבי הבית. הכניס קופסת סודה פתוחה למקרר כדי להשתלט על ריחות המזון. כמו כן בכל ארון איחסון שבו אתה מאחסן נעליים וציוד ספורט, במחסנים עם ציוד שמשתמשים בהם לעיתים רחוקות. מפזרים מעט אבקת אפייה בפח האשפה או בתיבת ההמלטה של ​​החתולים. סודה לשתייה היא גם מסירה כתמים טבעית לבדים. פשוט יש למרוח תערובת של כף סודה לשתייה עם חצי כוס מים חמים על כתמים לפני הכביסה, לשפשף בעדינות לפי הצורך, ולאחר שהייה של מספר דקות , להכניס למכונת הכביסה. לקבלת תרסיס ניקוי לכל מטרה, שלב סודה לשתיה עם חומץ לבן ומים. שוטפים בקבוקי ריסוס ריקים ששימשו אותנו בעבר, וכך מקבלים מרסס לניקוי טבעי יעיל וזול.

שימוש במכשירי אדים לניקוי ומכשירי קיטור ואדים – אלו שיטות ניקוי הניתנות לשימוש חוזר ואפשר להשתמש בהם כמעט לכל איזור וחלק בבית. אפשר להשתמש במנקים אלו על אריחים, שיש, עץ, תריסים וכו '. תתפלאו כמה נקי הרצפות שלך יהיו רק על ידי שימוש במים. בבעלותנו מנקה אדים וקיטור תעשייתים שלהם הספק ולחץ גבוהים הרבה יותר ממכשירים ביתים רגילים.

פוליש לרצפה בחיפה

מפיצי ריח טבעי – במקום תרסיסים כימיים או חומרים בעלי אחוזים פעילים ומסוכנים בכדי לגרום לבית ולחדרי האמבטיה שלך להריח נעים, מדוע לא לשים פרחים טריים או נרות בכלים דקורטיבי? ניתן להשתמש בהם בחדרי אמבטיה, אולמות, חדרי שינה וכו '. ניתן להשתמש בפוטפורי שהיא תערובת בשמים של פרחים יבשים, עלים, עשבים ותבלינים ובה: עלי דפנה, זיפן, קמומיל, ציפורן, יסמין, לבנדר, ורד, מנתור, קורנית, סיגלית ופרח החרדל ועוד. ניתן להכין תיקים קטנים מתיקי רשת או שקייות ולהכניס אותם למגירות שלך בכדי שהבגדים שלך והפריטים שלך יריחו יפה.

בדרכים אלו תגן על ביתך, תשרה אוירה טובה ונעימה במקומות שתרצה, והכל בצורה ירוקה, בריאה וידידותית לסביבה ולעולם.

 

 

 

שירותי ניקיון בפריסה ארצית

חברת ניקיון, חברת ניקיון בחיפה, חברת ניקיון בקריות, חברת ניקיון בקרית אתא, חברת ניקיון בקרית מוצקין, חברת ניקיון בקרית ביאליק, חברת ניקיון בקרית חיים, חברת ניקיון בקרית ים, חברת ניקיון בחוף הכרמל, חברת ניקיון בטירת הכרמל, חברת ניקיון בכרמל, חברת ניקיון בעתלית, חברת ניקיון ביקנעם, חברת ניקיון בזכרון יעקב, חברת ניקיון בטבעון, חברת ניקיון בצפת, חברת ניקיון בטבריה, חברת ניקיון בנימינה, חברת ניקיון בכרמיאל, חברת ניקיון בקרית שמונה, חברת ניקיון בנהריה, חברת ניקיון בנוף הגליל, חברת ניקיון בצפון

השארת תגובה