ניקיון לאחר שיפוץ בקרית אתא

 

ניקיון לאחר שיפוץ בקרית אתא

ניקוי אריחי רצפה – החשיבות של תחזוקה שוטפת

אריחי רצפה הופכים נפוצים יותר ויותר במקומות ביתיים ומסחריים מסיבות שונות ומגוונות. אריחים, בין אם אבן טבעית, טראצו, קרמיקה או פורצלן,  או כל סוג של ריצוף קיים, זמינים במגוון עיצובים וצבעים כמו גם צורות ועמידות גבוה , ומכל טווחי המחירים האפשריים . ישנה גם תפיסה נפוצה כי מדובר בסוג הקל ביותר של רצפה קשה בכדי לשמור על ניקיון הבית, והמרצפות מהוות חלק מרכזי בכיסוי הבית והריהוט, הם מהוות כבסיס מרכזי בעיצוב הבית, ולכן ישנה חשיבות עצומה בתיחזוק קבוע של המרצפות והאריחים בבית, ללא תחזוקה יהיו לריצוף פגמים ואלו יפכעו לכם בכיס.

אם ננקטים מספר צעדים פשוטים להגנה ותחזוקה של הרצפה, והנכם רוצים שתיהיה רצפה שנראית טוב לשנים רבות נוספות, אל תזניחו אותה. כדי לא למצוא צבעים לא אחידים או כתמים קשים, או חוסר ברק במרצפות, עליכם לדאוג לניקיון מדי פעם על ידי שימוש בחומרי ניקוי והברקה נכונים. השלבים הבאים יסיעו לכם במניעת מצב זה.

התקנה מקצועית

התקנת האריחים באופן מקצועי ואחראי על ידי בעל מקצוע אמין וניסיון רב, תפחית את הסיכון לחדירה של נוזלים למרצפות וכתוצאה מכך כתמים וסימנים שנישארים על הריצוף ומכערים את הרצפה. לכל סוג ריצפה רמת עמידות אחרת בפני נוזלים, עם הרובה ועבודת סגירת ואיטום האריחים לא תעשה נכון , סביבת הריצוף תפגע מכך, מים יכולים לחלחל מטה ולגרום לרטיבות ברצפה או לקיר מתחת לאריחים, וזה עלול לגרום לנזקים אסתטיים וכספים גדולים. לכן תקדישו את מיטב הזמן הדרוש למציאת רצף מקצועי וראוי.

חברת ניקיון בקריות

הגנה בעזרת ווקס או קריסטל

הוספת שכבת פוליש ווקס או קריסטל למרצפות תשנה את פני השטח, תעניק יופי והברקה מרשימה וכמובן תגן על הרצפה לאורך זמן רב יותר, ותמנע היווצרות של כתמים, שכן היא מציעה שכבת הגנה נוספת – למעשה 'איטום' של פני השטח של המרצפות. ניתן למרוח הרבה סוגים של חומרי הגנה והברקה על פני האריחים, אך עליכם לפנות לייעוץ לפני כן, מכיוון שלכל סוג של ריצוף מצריך סוג אחר של חומרים ונוזלי הברקה שונים. חברת ניקיון לאחר שיפוץ בקרית אתא תדע להמליץ לך בצורה מקצועית ומקיפה על חומרי האיטום המתאימים בדיוק בשבילך.

טאטוא ושאיבה באופן קבוע

גריז ולכלוך, שמנים ואבנים שנכנסו לסוליות הנעליים הוא הגורם העיקרי לשריטות זעירות ושחיקות פני השטח. שריטות אלה חושפות את פני השטח ומסלקות כל אטימה שהיתה במרצפות ונקבוביות מתחילות להיוצר. בחורים זעירים אלו נכנסים חיידקים ומתחילים ולהיווצר כתמים. הצבת שטיח בכניסה לבית יכולה תעזור להפחית את זה, ותעזור לשמור על המרצפות זמן רב יותר.

חיפה ניקיון לאחר שיפוץ

נגב מייד אזורים רטובים

ריצוף אריחים באזורים כמו מטבחים וחדרי מקלחת ושירותים חשופים יותר למים ולכן הפגיעות באיזורים אלו גבוהים יותר מכל מקום אחר בבית. במקומות אלו עליך לנקות מייד שופכים כדי להפחית את הסיכון להכתמה. מומלץ לבצע שטיפה קבועה במי סבון. ניקיון הרצפות באופן קבוע על ידי שטיפה ביתית סטנדרטית ובנוסף לנקות רגלים בצורה יסודית בכניסה לבית , האבנים והלכלוך שנדבק לסוליות הנעליים שלנו שורטות את הרצפה ומסבות לה נזקים.

 

 

לסיכום

גם אם תתחזקו את הרצפה באופן קבוע, תגלו שלאורך זמן כתמים מתפתחים עד שניקוי רגיל אינו מספיק, ובמקרה כזה תרצו לשקול ליצור קשר עם חברה לניקוי אריחי רצפה וריצוף, שתגיע עם מכונת קרצוף ופוליש מקצועית , ורק בעזרת מכשיר זה וחומרי ניקוי והברקה ייעודים הלכלוך הקשה והכתמים יוסרו לתמיד. ישנם הרבה מצבים שרק חברת ניקיון מקצועית ואמינה תוכל לטפל במפגעים כאלה – חברת ניקיון לאחר שיפוץ בקרית אתא – יכולה ומסוגלת לעשות זאת בקלות, כי זה הוא התפקיד שלהם ומטרת החברה ויעודה.

שירותי ניקיון בפריסה ארצית

חברת ניקיון, חברת ניקיון בחיפה, חברת ניקיון בקריות, חברת ניקיון בקרית אתא, חברת ניקיון בקרית מוצקין, חברת ניקיון בקרית ביאליק, חברת ניקיון בקרית חיים, חברת ניקיון בקרית ים, חברת ניקיון בחוף הכרמל, חברת ניקיון בטירת הכרמל, חברת ניקיון בכרמל, חברת ניקיון בעתלית, חברת ניקיון ביקנעם, חברת ניקיון בזכרון יעקב, חברת ניקיון בטבעון, חברת ניקיון בצפת, חברת ניקיון בטבריה, חברת ניקיון בנימינה, חברת ניקיון בכרמיאל, חברת ניקיון בקרית שמונה, חברת ניקיון בנהריה, חברת ניקיון בנוף הגליל, חברת ניקיון בצפון

 

 

השארת תגובה